Kalispera paidia..
Mia boi8eia an einai eukolo.. Thelo na parw Dreambox kai den kserw poion na parw to 600pvr i to 7020si..
To 7020si paizei tin Titan?
Euxaristo
Kalispera paidia..
Mia boi8eia an einai eukolo.. Thelo na parw Dreambox kai den kserw poion na parw to 600pvr i to 7020si..
To 7020si paizei tin Titan?
Euxaristo
παιδια εχω ενα dreambox 500s original οχι κλωνο.για να περασω καινουργιο image πρεπει να ειναι συνδεδεμενος με null modem καλωδιο μεσω com1 η μπορω να το κανω και μεσα απο ethernet?και μια τελευταια ερωτηση .ολα τα προγραμματα για upload image η edit channel lists ειναι γραμμενα στα windows η υπαρχει προγραμμα και για Mac os?
ευχαριστω
ginetai kai me ethernet alla me null modem cable einai fale safe , na to protimas . gia mac den exo programata gia dm .
κανένα καλό image για DM 600 pvr original που να είναι γρήγορο και με όλα τα features? ξέρει κανείς?
thnxx!
το Nabilo Darkstar II. έχει web interface όπως το gemini για να αλλάζεις κανάλια κλπ? nai exei
το Erase.img που μπορώ να το βρω? sto dreamup otan syndetheis me rs232 sto dekti sou dinei epilogi img erase
Edit:
Μόνο flash έχει στο Dreamup και πατώντας πρέπει να βάλω το αρχείο..
έκανα attach το dreamup να δείτε..
Edit:
Τελικά έβαλα το inf κατευθείαν και πέρασε το Image