einai to alcatel one touch x200 ths cosmote
einai to alcatel one touch x200 ths cosmote
kalispera symmaxoi!!! Pira ena dreambox 500+ kai den exo idea pos tha ton xrisimopoiiso!!! Psaxno na bro manual kai thelo na agoraso ena card reader (phoinix ) poy mporo na bro???
Eyxaristo
filaraki to provlima lythike.htan thema image telika
Το επιβεβαιωνω και εγω αυτο που λεει ο φιλος sakisvol,που πολυ ευγενικα σπευδει να σε συμβουλεψει παντα με το σωστο υφος και το επιπεδο που τον χαρακτηριζει αλλα εσυ φιλε κανε τον κοπο και μπες και πες μας ενα γεια.
http://www.satsupreme.com/misc.php?do=showrules
http://www.satsupreme.com/showthread...A4%CE%91%CE%A3!
http://www.satsupreme.com/showthread...97%CE%9A%CE%91!
Φιλικα Τζιμακος![]()
καλησπέρα παίδες, που βρίσκετε το conf για να αλλάξω το port (21) από το ftp του cccam?
Το cccam δεν εχει ftp "δικο του" . Στην πορτα 21 βλεπεις το ftp του dreambox (ολα τα αρχεια του dreambox δηλαδη)
ναι αυτό εννοώ λάθος μου..
καλησπέρα σας!
έχω ένα dreambox kai ενώ έχω εικόνα κανονικά δεν έχω ήχο (
γνωρίζει κανείς τι μπορει να φταιει?