
Originally Posted by
satgeo
File mou gia sou
An diawazes ta themata prin kana 2 mines ,an girizes piso na diawasis tha ewlepes oti mesa se mia mera ,i mesa se mia bdomada ,anigotan 3 fores to idio thema
na sou apo ena px,anixtike 3 fores to thema gia ta progammer ,3 fores to thema pou na wro gata ftini ,anixtike polles fores to idio thema gia dreambox ke cs eno yprirxan eiiidddddddddddiiiiiiiiiiiiiiii anixta ke outo katheksis
an to diawazes tote den tha ekanes tora auti tin paratirisi,fisika eine gnomi sou ke eine sevasti!! ,
apla simfonisame edo mesa ,na simazepsoume ola ta themata ,gia na min ginete to proigoumeno mpaxalo
apla an mpenis an 3 mines sto forum i mpenis otan exis mono kapia anagi ,tote tha xanis episodeia ke tha eine poli diskolo na wris kapio thema an apantithike
alla arki na thesis tin erotisi sou sto idio thema ,kapios tha sou ypodiksi tin apantisi
apla etsi opos to kaname ,giati den toe kana monos mou , oi pio polloi edo mesa to wriskoume pio sosto!!!
filika satgeo