μαλλον θα βαλω το rca στην tv και scart για το av link και βλεπουμε αλλα τωρα βαριεμαι την διαδικασια!!
οσο για τα 50.000 για να πηρες τετοια επιταγη απο πελατη δεν ηταν οποιος οποιος!! ή εχεις βγαλει τα διπλα απο τον συγκεκριμενο ή μπορεις να του τα παρεις ή το πραγματικο κοστος ηταν πολυ μικρο !!
edit useless
Geia xara paides kai xilia euxaristw sto forum k genikotera se osous to sthrizoun..Exw paei vhma - vhma kai exw psaxtei arketa se oti afora ena kainourio Dbox 500araki opou agorasa kai egatesthsa prosfata.
Auto pou tha ithela an ginetai na mou peite einai to ekshs:Prospathw na egatasthsw to cccam ston dekth mou mesw tou flashwizard pou ap oti katalava ta programmatakia ta pernaei san image.Kati omws to opoio den gnwrizw den me voithaei sto na to praksw.Exw psaksei epaneleimena alla den exw vrei kati.Den exw vrei kan se img* to cccam para mono se arxeia.Opote eimai sxedon 100% sigouros oti kati den einai etsi opws paw na to kanw stin egkatastash tou.
YG.To kserw pws to vlepetai (kai swsta) aplo kai anousio to thema oi perissoteroi,alla kathws tygxanw noob sto sygekrimeno thema k exontas psaksei arketa den katafera na vrw kati gi auto kai to anoiksa thema.
Eyxaristw!!