Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει αν υπάρχει κάποιος τρόπος να διαβάσει το cccam το σειριακό Progbee (@3.57) με κάρτα gamma? Το newcamd/cardsev το διαβάζει, αλλά στο cccam δεν τα έχω καταφέρει...![]()
Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει αν υπάρχει κάποιος τρόπος να διαβάσει το cccam το σειριακό Progbee (@3.57) με κάρτα gamma? Το newcamd/cardsev το διαβάζει, αλλά στο cccam δεν τα έχω καταφέρει...![]()
kalispera sta paidia.opws oloi kseroume i nova alakse kartes.to thema einai omws an ginete na tis peksoume ston dream opws ti gamma.kseris kaopios na apantish?me card reader opws epeze se ena dm 500 mia gama ginete na peksi i karta tis nova an nai pos?poia i diadikasia energopoihshs tis kartas se allo dekti.to exei kani kanis mexri stigmis?naste kala euxaristo
Καλησπέρα.
Εδώ περίπου και 1 χρόνο ασχολούμε με Dreambox 500s (clone)
στο οποίο έβλεπα "φώς" μέσω μιας C line και όλα πήγαιναν καλά εκτός απο κάποια κολλήματα πότε-πότε.
Τώρα αποφάσισα να βάλω μια γάτα να παίζει στο κουτί με ένα phoenix στο οποίο δεν έχει USB επάνω του , δηλαδή εχει μία θύρα RS232 και την τροφοδοσία του όπου έχς βάλει σταθεροποιητή τάσης στα 5V.
Προσπαθούσα με την βοήθεια εδώ του forum να δώ φως αλλά τίποτα..παρατήρισα οτι την κάρτα μια την έβλεπε μια την έχανε.Τελικά μετά απο πολλές προσπάθειες παρατήρισα οτι όταν βάζω επάνω το καλώδιο του πιάτου στο dreambox χάνεται η κάρτα ή το Phoenix..μόλις το ξαναβγάζω την βλέπει κανονικά.
Μήπως υπάρχει λύση για το πρόβλημα αυτό?? :D
Καλησπερα παιδια !Γνωριζει κάποιος αν ο 7020 με το gemini 4.40 παιζει απευθείας τη γνήσια καρτα της avon(την εκδοση kappa) ή τι αλλαγές χρειάζεται??Ευχαριστω!
Χαιρετώ όλη την παρέα και εύχομαι καλές γιορτές είμαι καινούργιος στο θέμα του dreambox και θέλω να ρωτήσω αν ύπαρχοι πρόγραμμα να μπορείς να περνάς με το τηλεκοντρόλ
Τα keys η μια ip
ego apo tin pleura mou tha ithela na sas thimiso oti terma apano peripou sti mesi tis selidas exei ena poly pareksigimeno koumpaki , legetai search kai sas bebaiono oti den dangonei . patiste to kai brite afto pou psaxnete , afou den einai dinaton na diabasete toses selides enos thread .![]()
Έχω 3 lnb σε diseqc 4x1
Στο πρώτο lnb είναι hotbird 13.e και eurobird9a 9e μαζί, στο δεύτερο astra1 19.2e και στο τρίτο astra2 28.2e
Πως θα τα ρυθμίσω στο dreambox, ώστε να έχω στο lnb 0 και τους δύο δορυφόρους?
lnb 0: hotbird+eurobird?
lnb 1: astra1
lnb 2: astra2