paidia me berdepsate ligo! tora yparxoun telika file pou doulevoune i den yparxoun?? giati emena to diko mou (afto pou legetai fos) ekleise prin kamia ora tora. exei kanenas akomh fos h prepei na perimenoume ta kainouria??
paidia me berdepsate ligo! tora yparxoun telika file pou doulevoune i den yparxoun?? giati emena to diko mou (afto pou legetai fos) ekleise prin kamia ora tora. exei kanenas akomh fos h prepei na perimenoume ta kainouria??
να είναι καλά ο payserver με gr και cy όχι θα καθίσω να αυτιστώ με την κάρτα !
kai emena ekleise prin kana 2 ores to ( fos) tha exoume telika kana kainourgeio fos..........
Καλησπερα σε ολους!!!
Παιδια ηρεμια, εξαλλου το περιμεναμε ολοι εδω μεσα απο ωρα σε ωρα!!!
Οποτε δεν υπαρχει τουλαχιστον λογος να τσακωνομαστε, σε λιγο καιρο θα τα λεμε και θα γελαμε (με τα χαλια μας εστω, που την αγορασαμε)!!!
Για files ρε παιδια μην ρωτατε, αν βγει κατι θα τα δωσουν κατευθειαν εδω, τι φοβαστε μην ειναι NP.........xaxaxaxax!!!!
Y.Γ. Καποιοι βγαζουν τα νευρα τους με χιουμορ, δεν εχουμε χουντα για να λεμε τι πρεπει να γραφτουν εδω μεσα!!!! Ουτε σας βριζουν, ουτε τιποτα......ηρεμια παιδια, αλλοι μας φταινε!!!!!!
an yparksei telos panton kanena neo eyxaristo enimeroste mas..... doste mas to fos....
Παιδια μαλλον πρεπει να κλεισουν τα αλλα θεματα των γατιων αφου σκουπιστουν και καθαριστουν και να μεινουν στην ιστορια!!!!!!!
Ανοιξτε και μια κηδεια για την γαμμα να συνεχισουμε ολοι εκει
Εξαλλου τα θεματα εκει εχουν ξεφτυλιστει εδω και καιρο
Υ.Μ. Μια παρακληση να διορθωθει παντου το τιτα - titanium με το ΒΑΝΑΝΑ CARD
υπομονη ρε παιδια ειναι νωρις ακομα μην την κλετται ζεστη ειναι ακομα