
Originally Posted by
Fhillip_Morris
φιλε μου τι ψαχνης να βρεις;; δεν βλεπεις λιγο ποιο πανω τι γραφη ο αλλος;; θα τα πουληση λεει ολα. χαχαχαχαχαχ
απο αυτο να καταλαβεις ποσο ασχουλιουνται με τα δορυφορικα εδω μεσα. ολοι οι τζαμπατζηδες πηραν απο μια καρτα και νομιζαν οτι θα εβλεπαν επ αοριστα. και τους σπασανε και τα νευρα. βρε τι γινετε στο ελλαδισταν.
βε ουστ ολοι απο εδω, να μεινουν μονο αυτοι που αγαπανε το αθλημα και αφηστε σε εμας τους χομπιστες που ειμαστε μαζωχες να μας σπανε τα νευρα τα καθε κωδικοποιημενα πακετα και οχι μονο η ακατανομαστη. αυτην εδω και χρονια την εχουμε γειωσει.