paramythia tis xalimas mas les file apo oti gnorizo aytin tin stigmi
den pezei kamia tita an mporeis apodeixe oti les kai oxi na
leme etsi logia toy aera gia entyposeis..
paramythia tis xalimas mas les file apo oti gnorizo aytin tin stigmi
den pezei kamia tita an mporeis apodeixe oti les kai oxi na
leme etsi logia toy aera gia entyposeis..
petaei o kathenas edw mesa oti thelei kai psaxnomaste i titan pethane to exoyn pei oli apo eki kai pera oi entiposeis kai ta psemata einai para polla
i diki sou karta paizei?[/QUOTE]
siga min pezei mas doyleyei o typos o kathenas oti
thelei leei edo mesa einai dynaton na einai oles pethamenes
k i dikia toy na pezei an einai magas as to apodeixei as steilei me pm
hsn prov na doyme an einai energa
Xero filemou oti olla ta HSN eine kamena kai an pexei 8a pexei mono me karfoto provato....
Alla eipa mpas kai xerei kanei allos kati parapano apo oti xeroume emeis....Mpas....
Kai parakoto to filaraki ta alazei kai leei, oti aftos den dinei mia, kai oti ton pige enas filos na anixoi thn dikiatou?????
Ego pantos 8a eperna kai thn dikimou, gia na do ti allaxe pano sthn karta kai na doso anafora.....
loipon kyrioi 8a to po 1 fora:\
gia na dosis times se karta irdeto prepi prota na exis kapia stoixeia####
times enoo hmk -hsn kai prov 00 ta vasika.... fusika yparxoun kai alla...alla afta mas aforoun
emesa////opos oloi exete di sta log tora pleon xrisimopoihte to 2 key ton emms.
ef0son omos erxete 2 key ..sigura exi allaksi to algo pou ypologizei cw ..kai mhn sas fani parakseno
3 byte eine ikana na katastrepsoun -aliosoun to tropo upologismou tou cw pou kserame mexri shmera
sto diatafta loipon ///gia na karfosis opos to lete prov ktlp ktlp
prepei na exis kani prota kati basiko decrypter thn new c3 h thn cb pou erxete apo to stream
afto apo oti ksero den exi ginei efikto ...se showtime kai diziturk pou pezi sto idio paronomasth
opote ksexaste ta karfomata sofatismata radismata kai ola ta sxetika
to mustiko 8a lei8i mono me to decrypter ton emms ta alla ola eine paparologies
afto omos mpori na parei 3 mhnes alla kai 3 xronia.
oso afora an oi gates/tites ktlp mporoun ta yposthriksoun to neo ypologismo cw eine OXI.
me to yparxon os pou dia8etoun tora.
opote min padeveste kai min analoneste se kokoromaxies kai merikoi se paparologies
sas ta grafo alpa //exo kai ton pio diskolo tropo gia pio proxorimenous sto ird2.
file xaniara oti kai na peis esi den prokeite na stamatisoun ta emporakia na lene pos i tita den pethane giati exoun arketes xiliades apo autes tis moufa kartes apoulites kai den kseroun ti na tis kanoun.
prepei na to katalavei o kosmos kai na statisei na agorazei auti tin karta
parte to xampari i karta pethaneeeeeeeee.
sas to lene atoma pou tin exoun kseskonisei tin karta.....
stous emporous oi kartes exoun kostisei merika lepta tou euro , esto kai merikes xiliades an einai kante ton polaplasiamo monoi sas .
etsi kai allios tha broune allo tropo na mpalosoun ti xasoura , leme tora afou mexri stigmis exoun bgalei to kostos .
pantos tha po dimosia tin apopsi mou gia to thema , epeidi exo dei kai parektropes me mpinelikomata ktl ...
to thema mallon prepei na kleidonei opote paratirountai parektropes , prosorina mexri na iramoun ta pneumata