afta me tous panasat ta kanei mono o farao o filos mou ///mono aftos apo8ikevi log se panasat
to akouse h etairia kai petakse to sircuit diagram ...sou leei kataskevastiko la8os
kaname mas <<dinei >> o dekths mas..pousou re pousth ...///
aposo ksero to enter eine afto to fardi kato apo to \ eidika sta win den xreiazete kai poly
ta pio xrisima eine to alt control kai del synxronos.
oti skata arxeia briskete ta anebazete amesws xwris na kitate tipota eipame telos i titan exw kai egw ena arxeio apo thn epoxi toy kolokotroni nato anebasw na ginoyn pola
εσύ μη μιλάς γιατί μας γκάστρωσες με τις σαβούρες που έβρισκες δεξιά και αριστερά από pay filesharing και κωδικούς.....που ο θεός κι η ψυχή του τι είχανε μέσα με 4-5mb
@douros
File oi emboroi agorazoun thn karta sta 20€ (gia 500 kommatia timh sou lew)Den einai oti ths pernoun me dekares opos les...
Kai den pernoun OLOI oi Emboroi se ayth thn Timh.Polloi alloi pernoun ligoteres Kartes,me poio AKribo Kostologio.TOUS TZOUZEI ,einai Alh8eia oti den ths skotosan oles...Eytyxos den prolaban.Kai eytyxos h Gata antekse perissotero apo oti ypologizan
mia erwtisi ante kai fortossa ena files poy exei energo xasan alla den pernei to log ti simenei kai pos mporei na to parei an xerei kapios perimeno boitheia
kanete la8os apo tis 14/5 girnaei ena xasanaki alla mono ena me C31XXXXB00000030 XORIS 103 an logarate 8a to vlepate .......akoma k shmera einai xoris 103
filika bab