pwpw....pws kanete etsi re pedia...exoun meinei 45 lepta.........yperarketa gia na thn aniksoun!afou ine tsakalia....44 ginane :P
pwpw....pws kanete etsi re pedia...exoun meinei 45 lepta.........yperarketa gia na thn aniksoun!afou ine tsakalia....44 ginane :P
Βάλτε λίγη αισιοδοξία στη ζωή σας...αλλά φυσικά όχι και να περιμένετε φιλέτα/αρχεία κτλπ !!!!
Τώρα σοβαρά.. εγώ σύμφωνα με αυτά που 'ακούω' ούτε νέα κάρτα ετοιμάζεται για την avon .πρός το παρόν τουλάχιστον.
bre leyterh bre leyterh sosta to diatiposa eipa ( THA )
oti brexei kanonika brexei edw alla arxeio den erikse akomh xaxaxaxaxaxa
me thn eykeria poy einai oloi edw.... exei kaneis karta grafikon APO SERVER 64bit einai idia me agp alla exei 2 eggopes AGP 4X. an kapoios exei pm!!
[QUOTE=renaultgr;613728]bre leyterh bre leyterh sosta to diatiposa eipa ( THA )
oti brexei kanonika brexei edw alla arxeio den erikse akomh xaxaxaxaxaxa
QUOTE]
μόλις τώρα συνηδειτοποίησα ότι τα αρχεία θα έρθουν απο τον ουρανό υπο μορφή βροχής.......
πάω αμέσως να σηκώσω τις τέντες........ ΒΡΕΧΕΙ.......!!!!!!!!!!
kati tha erthi ala kati allo 8a ine....diabazw se diafora forum oti 8ema xronou ine na kleisei ke to al jazeera.... pige se viaccess 4 kai leei kani alages sto irdeto 2
Kαυτό Nova Summer! sthn kirioleksia!! :P
Καλημέρα σ όλους.. επειδεί πρέπει να φύγω παιδιά και δεν προλαμβένω να το φάω τώρα το αρχείο.. μου το τυλίγει κάποιος να το πάρω μαζί μου?? Ευχαριστώ πολύ...
Αυτή ειναι εξυπηρέτηση θενκς έφυγα................................... ................
Αφιερωμενο σε ολους για γελιο η....... ?
http://www.youtube.com/watch?v=VrFRMakeL1w
Τζιμακος![]()
Re paidia einai sigouro oti paizoun mono oi KAPA ????? Ειμαι sto spiti tou Patera mou o opoios exei kanoniki sundromi kai exei ZETA !!!!!!!
an ypo8esoume oti oi Tita einai to antistixo tis kapa, pos paizei akoma i zeta ?????