kalimera!alla ti kalimera na einai otan o enas koroideuei ton allon edo mesa!kai stous mod to leo kai sta apla meloi.grafei o kathenas to konto tou kai to makri tou!imarton!!!!
Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφωνία μεταξύ μας φίλοι μου.
Ασφαλώς και δεν τους ενδιαφέρει όλους η κυρία.
Άλλωστε κυρίες υπάρχουν πολλές!![]()
πρην μια ωρα εκλεισε και το τελευταιο αρχειακη. το περιβοητο καρφοτο. δεν γραφετε πλεον
prosoxi se autous pou tha pesoun me ta moutra se oti neo skasi stin agora...
tora pou teleionei i tita tha vgoun kapoia lamogia na konomisoun...