sigoura to ka8e hasan den ginete arxio vevea prepi na exis ta AXI EXI KLP. gia na kanis arxio prepi k na eise mastoras... asxeta me to ti pistevo ego oti ola ginonte den 8a mpo se antipara8esi me kanenan .........K oute 8elo na dimiourgiso fasaries......satgeo kanis la8os mipos den logaris kala exis pm k kita k des.....
wre mastora
teleutea fora logarise edo
17 Mαι 2010 23:47:48 824038C3166xxx00000030ECA7E11F5302B17007 24CF73CAE601119FDE296A89043EF5F3DFA26FC7 FB79BEA4E20C0D96BB4F192C1CF56EAF11F81 ke eine anewásmenó apo ton filo nicnt ke logarotan ana mia ora
tora an se sena to wlepis mesa e tote i prepei na to stelnoun ana 12-i 24 ores i ta dika sou log to wriskoun ,eno ta dika mas oxi!
ke ti na ta kanoume ´na ta xosoume ston ko... mas ,?? ante ksekolate exoume grapsi tosa post gia xontroamamakiessssssssssssssssssssssssss
file mou ka8e 6 ores stelni ...............tora gia ta peretero sto pm..............oso an einai m.................s den 8a to po file mou..........an ka8isis k dis ta hasan pou evgenan 8a dis oti kapoioi kapote mporousan k zontanevan k evgazan fagito tora giati den xeroun xriazonte alla pragmata dld ............stamato edo to 8ema ego pleon giati pleon opos lete sto telos
ys.kai extes sou apedixa oti den logarise teleftea fora opos les satgeo......
filika bab
καλημέρα.
ένα θα σας πω μόνο.
κάντε λίγο υπομονή και θα ανέβει φαγητό που θα τρίβετε τα μάτια σας.
δεν μπορώ να σας πω πότε ακριβώς αλλά πιστέυω σε λίγες μέρες που θα το έχω θα σας το δώσω.
μάλλον μέχρι την παρασκευή.
Βρέ υπομονή κάνουν όλοι,εξ άλλου χομπίστες ! χωρίς υπομονή δεν λέει.!
οι βιαστικοί έκαναν κοντράτο με την αβον
το θέμα είναι ότι έχουν βαρεθεί περίμενε,ε,ε,ε, και θα. θα. θα. θα.
το καταντήσαμε πολιτικό το θέμα δηλαδή αναξιόπιστο
και άν ποτέ βγεί κάτι δεν θα το πιστεύουν.
ας το πιστέψει όποιος θέλει.
θα σας ενημέρωσω για την ώρα και μέρα που θα ανεβάσω το αρχειάκι.
δεν σας κάνω πλάκα.
κάντε λίγο υπομονή ακόμα.
τίποτα άλλο.
kalimera min koroideyete ton kosmo den iparxei kai dne tha iparxei tipota gia tin titan ase tis meres kai tis wres katameroys titan telossssssss
δεν μπορώ να σας πω άλλες λεπτομέριες.
απλά θα σας το αποδείξω με ένα αρχειάκι.