Banana με τα ολα της αυτη η καρτα
Εγινε το γενικο black out και μονο 220 +- μελη στο φορουμ!!!!
Που ειναι η gamma που οταν επεφτε σκοταδι εβλεπες και 300+
Ποιοτητα......!!!!
χιχιχι
banana.jpg
Tzimakos βαλε καμια σαπια γιατι αυτη ειναι τελεια που εχεις ανεβασει........χαχαχαχαχαχα!!!!!!!
mipos leo tora ego na tin afisoume liges meres stin entatiki mipos kai anoixei ta matakia tis gia ligo kairo akoma???
Φιλε μου στην εντατικη ηταν εδω και μερες........σημερα εξεπνευσε!!!
Αν δεν το εχεις προσεξει εχεις ερθει στην κηδεια της!!!!!
χαχαχα
αφιερωμενο στην Τιτα
http://www.youtube.com/watch?v=eyTyZ8X5ZFc
Ναι εχεις δικιο σε αυτο...ποτε την ιδια μερα!!!!
Μαλλον ειμαστε στο σπιτι της και τη κλαιμε.......