αστα παλικαρε. αυτοι που εταζαν αναβαθμιση στην καρτα και ηθελαν 20 ευρ με καρφωτο επαιζαν. αλλα δυστυχως για αυτους και ευτυχως για τα παλικαρια εδω μεσα τους ψοφησε και τωρα λαγος οι μαγκες.
ΥΓ:γνωριζω πολυ καλα οτι εχουν μεινει παρα πολλες καρτες απουλητες, σε τετραψηφιο νουμερο για καποιος. αλλα οτι και να γραψουν στα φορουμ και οτι και αν υποσχεθουν, στο τελος στην μαπα θα τις φανε












