Exei apolito dikio o filos iparxei eite to thelete eite oxi einai akribos etsi opos ta leeei
min ta pernis sto kranio lefteraki
an exeis xtesina ke simerina log tha to deis
kapios tha energopiise kamia 5ra version pali
ke giauto yparxi mesa auto to hsn
gia merikes meres akoma
pistewo gia 2-3 meres mexri na gini 1030
tha to doume se merikes meres
alla auto den sineni oti yparxi ke kapio karfoto mauto pou anigi tis tites
kamia sxesi
Γειά σας κύριοι..την καλησπέρα σ όλους στην παρέα.. η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική ..μεχρι αργά το βράδυ χθές περνούσαν κάποια 00000030 , σήμερα 18 κανένα .. ούτε c3 ούτε cb...
satgeo to ides k apo monosk den apo xtes ....... alla o polteris me evgale kitrini karta ................doulepsa kanenan ..........den katalava to giati
Telika xreiazete mono to " MAGIC BOX CRD MAKER " gia na bgalis fresko Filetaki h xreiazete kai kanena allo Programa ???
Tin karta tin pires epeidi egrafes ellinika sto international!!!
Den eimai kompleksikos na rixno kartes epeidi den simfono me kapoion!!!!
Afto einai to doulema giorgi!!!
Kati pou perase exthes kai den iparxei simera!!!!
Siga min prolavan na to karfosoun ki olas!!!
Euxaristo gia tin epivevaiosi file mou!!!!!!!!!
simerino einai alla o egoismos gia kati poy den eidame emeis kai to eidan ali den exei proigoymeno