Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 83 of 101 FirstFirst ... 3358737881828384858893 ... LastLast
Results 821 to 830 of 1010

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις 02

  1. #821
    Member
    Join Date
    10-03-2006
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    pwpw....pws kanete etsi re pedia...exoun meinei 45 lepta.........yperarketa gia na thn aniksoun!afou ine tsakalia....44 ginane :P

  2. Advertise Here
  3. #822
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Βάλτε λίγη αισιοδοξία στη ζωή σας...αλλά φυσικά όχι και να περιμένετε φιλέτα/αρχεία κτλπ !!!!

    Τώρα σοβαρά.. εγώ σύμφωνα με αυτά που 'ακούω' ούτε νέα κάρτα ετοιμάζεται για την avon .πρός το παρόν τουλάχιστον.

  4. #823
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Quote Originally Posted by polteris View Post
    mipos tha vreksei tha????????
    bre leyterh bre leyterh sosta to diatiposa eipa ( THA )
    oti brexei kanonika brexei edw alla arxeio den erikse akomh xaxaxaxaxaxa
    me thn eykeria poy einai oloi edw.... exei kaneis karta grafikon APO SERVER 64bit einai idia me agp alla exei 2 eggopes AGP 4X. an kapoios exei pm!!

  5. #824
    Member nikosts's Avatar
    Join Date
    08-10-2009
    Posts
    83
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    [QUOTE=renaultgr;613728]bre leyterh bre leyterh sosta to diatiposa eipa ( THA )
    oti brexei kanonika brexei edw alla arxeio den erikse akomh xaxaxaxaxaxa
    QUOTE]

    μόλις τώρα συνηδειτοποίησα ότι τα αρχεία θα έρθουν απο τον ουρανό υπο μορφή βροχής.......
    πάω αμέσως να σηκώσω τις τέντες........ ΒΡΕΧΕΙ.......!!!!!!!!!!

  6. #825
    Member
    Join Date
    10-03-2006
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    kati tha erthi ala kati allo 8a ine....diabazw se diafora forum oti 8ema xronou ine na kleisei ke to al jazeera.... pige se viaccess 4 kai leei kani alages sto irdeto 2

    Kαυτό Nova Summer! sthn kirioleksia!! :P

  7. #826
    Senior Member aetos1's Avatar
    Join Date
    13-05-2006
    Location
    BANANISTAN
    Posts
    466
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Καλημέρα σ όλους.. επειδεί πρέπει να φύγω παιδιά και δεν προλαμβένω να το φάω τώρα το αρχείο.. μου το τυλίγει κάποιος να το πάρω μαζί μου?? Ευχαριστώ πολύ...

  8. #827
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Quote Originally Posted by aetos1 View Post
    Καλημέρα σ όλους.. επειδεί πρέπει να φύγω παιδιά και δεν προλαμβένω να το φάω τώρα το αρχείο.. μου το τυλίγει κάποιος να το πάρω μαζί μου?? Ευχαριστώ πολύ...
    Ετοιμο στοχω παρτο και τρεχα.Καλημεραααααααααααααααααααα

  9. #828
    Senior Member aetos1's Avatar
    Join Date
    13-05-2006
    Location
    BANANISTAN
    Posts
    466
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Αυτή ειναι εξυπηρέτηση θενκς έφυγα................................... ................

  10. #829
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Αφιερωμενο σε ολους για γελιο η....... ?

    http://www.youtube.com/watch?v=VrFRMakeL1w

    Τζιμακος

  11. #830
    Member satellite4u's Avatar
    Join Date
    27-04-2010
    Location
    καπου στην γή.....
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις, Κηδειες κλπ.

    Re paidia einai sigouro oti paizoun mono oi KAPA ????? Ειμαι sto spiti tou Patera mou o opoios exei kanoniki sundromi kai exei ZETA !!!!!!!

    an ypo8esoume oti oi Tita einai to antistixo tis kapa, pos paizei akoma i zeta ?????

Advertise Here

Similar Threads

  1. Question Titanium
    By fulvio23 in forum Italian / Italiano
    Replies: 6
    Last Post: 05-01-2009, 21:39:19
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. Titanium SDK
    By hman in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 10-02-2006, 21:42:08
  4. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •