to hsn poy bgazei to filetaki gia avon mexri kai stis 21-5 eperne kanonika 030 meta tis 21 den kserw giati den exw log.
το φιλετο ειναι κλασικο οπως ολα τα αλλα...δεν αλλαζει οσ ουτε τιποτα απλα παιζει...μου το ανοιξε εμπορακος...δεν το εχω...χαιρετω να ειστε καλα
OK sas euxaristo geia tin grigori apantisi sas
exei kaneis log xthesina h shmerina?mexri tis 21 poy exw eperne kanonika 030.an kapios apo toys mod exei kai thelei as moy pei na toy pw hsn kai prov