Originally Posted by
polteris
Tha ta po mia fora ki opoios katalave katalave!!!!
Eixame mia kartoula tin gamma i opoia apo ton kataskevasti tis eixe oli tin ipostiriksi pou eprepe!!!
Aftoi pou eixan ta arxeia gia tin gamma (NP) prospathisan na ta kratisoun gia na konomane ta dekaroeikosarika!
kapou omos ipirkse mia tripa ston kiklo tous kai polla arxeiakia arxisan na vgainoun sto net me apotelesma kai kartes na min poulane kai arxeia na min fortonoun opote parallila me tin gamma efanizetai ksafnika i TITA!!!
Etsi eixame 2 kartes gia na vlepoume to idio pragma (pragma pou me paraksenepse poli kai itan kai o logos pou den agorasa Tita)!!
Apo ekei kai pera oloi perimenan na kleisoun oi gamma kai parallila na prolavoune tis allages tis Nov@ gia na poulisoune tin "nea" kartoula tous!!
Alla den tous ekatse!! I gamma sinexize na paizei me arxeia apo tin idia tripa pou epaize kai prin!!
Eidame kapoious na dinoun sxedon ola ta NP arxeia sti fora mpas kai tin kapsoun mia ora arxitera!!
Alla pali den tous ekatse mias kai i argoporia stis kiniseis tis Nov@ itan se rithmous xelonas kai to skasmeno to gati akoma tin paleve tin ipothesi!!!
Mexri pou egine i allagi telika kai prospathisan me ta teleftaia provata na parousiasoun mia aniparkti ipostiriksi me apotelesma kathe 2 meres na kleinoun oi tites kai na ektithontai olo kai perissotero!!!
Ola afta omos teleiosan tora kai mazi teleiose kai i kartoula!!! Toso apla!!!! Tora tha dikei an mporei i oxi!!!