Hoi Wie kan mij helpen om de nieuwe kanalen van casema en filmnet er op tezetten
er zit geen kaartje in moet volgen mij met een kabel rs-232 heb dit nog nooit gedaan
Mijn dank is groot
Theo
Hoi Wie kan mij helpen om de nieuwe kanalen van casema en filmnet er op tezetten
er zit geen kaartje in moet volgen mij met een kabel rs-232 heb dit nog nooit gedaan
Mijn dank is groot
Theo
He theo ik heb het zelfde probleem mn mn x-cruiser weet jij toevallig al een oplossing?? hoor het graag alvast bedankt,Originally Posted by Theo1975
Sander
[email protected]
Hoi theo,
Ik denk niet dat het er op zetten een probleem is, maar wat ga je er op zetten.
grtz,
![]()
Hey hallo , ik heb ook een donia cable modem.
tot en met januari kon ik nog kijken , daarna niet meer .
hoe krijg ik dit weer aan de praat ?
wie helpt me ....
alvast bedankt ..afz: peter30
Heb hetzelfde probleem als Peter30. Kon eerst gewoon kijken en nu geeft hij alleen maar zwart beeld en geeft aan dat het signaal "scrambled" is. Enig idee hoe dit op te lossen?
P. bear
Met welke kabel en welk soort SW kan ik de instellingen van de modem vernieuwen/updaten?
P. Bear
Niemand heeft een oplossing ???
Is er anders een winkel, waar ik naar toe kan gaan om dit te laten verhelpen?
ik heb zo'n zelfde x cruiser. krijg hem ook niet meer aan de praat. ik krijg xlink nog niet eens geconnect. al meerdere kabels geprobeert. maarja dan hebben we nog geen nieuwe rom file. weet iemand waar we die vinden???
trouwens, is er iemand die de site van xcruiser zelf heeft? ik heb al eens gezocht maar nooit gevonden. naar mijn idee valt dit ding onder een andere leverancier, maar welke????
ga naar xvisionboard schrijf je in enga naar sofware mvision.s nu heb je de ander naam voor je x cruiser maar het werkt nu nog niet er proplemen zijn met het opladen