Εσύ δηλαδή πόσο λογικό, θεμιτό, ηθικό ή σωστό το βρίσκεις να αγοράζει κάποιος τη Δευτέρα tita, να σκάει 130€ - 170€ που μάλλον δεν του περισσεύουν, και να βλέπει μέχρι την Πέμπτη;;
Έδώ δε μιλάμε για εγγυήσεις, αν αυτό κατάλαβες.
Μιλάμε για χοντρές αρπαχτές όπου κάποιοι έβγαλαν πολλά €!!!











