Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 20 of 77 FirstFirst ... 1015181920212225304570 ... LastLast
Results 191 to 200 of 762

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις

  1. #191
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by papadak View Post
    Κύριοι, όπως παρα πολλοι το γνωρίζεται και ας κάνετε τους χαζους, αρχεία βγαίνουν και θα βγαίνουν. Με καρφωτα προβατα και με διαρκεια περιπου ενα μηνα. Εχουν στηθει μαγαζια που τα φορτώνουν με 20€ περιπου και 2-3 ημέρες πριν κλεισουν θα τα κάνουν παμπλικ. Ετσι για διαφήμιση. Εχουμε και λεμε λοιπόν 12Χ20=240€ /έτος αντι για 720 η κανονικη συνδρομή.
    Λογικα συμφέρει. Όμως δεν νομιζω ότι είναι σωστο να επιτραπεί σε αυτα τα λαμογια να στήνουν τέτοια παιχνίδια. Ας το έλεγαν καθαρα από την αρχή, και ας αποφάσιζε ο καθενας τι θα κάνει. Τώρα νομίζω ότι πρέπει να τους στειλουμε στον διάβολο. Υπάρχουν άλλοι τροποι και θα υπάρξουν και άλλοι, αρκεί να μην υπάρχει δούλεμα και εκμετάλευση της "αρρώστιας" που έχουμε οι περισσότεροι. Το hoby το δικο μας να μη γίνεται επιχείρηση απο ορισμένους.
    Αυτα αφορουν και κάοιους MOD στους οποίους αν δεν αρέσουν αυτά που λέω ας με κανουν μπαν. Επώνυμα όμως για να φανει και ο ρόλος τους.
    Αρκετα χρόνια εδώ μέσα, και όχι μόνο, πολλα έχω μαζέψει
    Η καλύτερη αντίσταση σε αυτό το παιχνίδι είναι να μη πάει κανένας να σκάσει το εικοσαρικάκι
    Τι έγινε δηλαδή αν δε ''δει'' κάποιος και για κάποιο χρονικό διάστημα......θα πάθει τίποτα?
    Έτσι αφού θα δουν ότι δε τσιμπάμε σε αυτό το παιχνίδι.......ίσως.....λέω ίσως......στραφούνε σε άλλες λύσεις αν θέλουν να τα κονομήσουν και να πουλήσουν τις κάρτες τους
    Αλλά δυστυχώς μόλις ακουστεί ότι ''κατι ξανά πήρε μπροστά''.......πολοί τρέχουν με το εικοσαρικάκι......και μόλις λένε ότι βλέπουν, αρχίζει ο φαύλος κύκλος του στυλ.....βλέπουν μόνο τα λαμόγια....οι παρτάκηδες και δε το δίνουν και σε μας
    ΑΠΟΧΗ από τέτεια παιχνίδια.....μπας και αλάξουν τακτική.....αν μπορούνε και έχει μέλλων αυτή η κάρτα.....αλλιώς να μείνουμε κι εμείς ήσυχοι
    Τι είχαμε ....τι χάσαμε στη τελική

  2. Advertise Here
  3. #192
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by papadak View Post
    Κύριοι, όπως παρα πολλοι το γνωρίζεται και ας κάνετε τους χαζους, αρχεία βγαίνουν και θα βγαίνουν. Με καρφωτα προβατα και με διαρκεια περιπου ενα μηνα. Εχουν στηθει μαγαζια που τα φορτώνουν με 20€ περιπου και 2-3 ημέρες πριν κλεισουν θα τα κάνουν παμπλικ. Ετσι για διαφήμιση. Εχουμε και λεμε λοιπόν 12Χ20=240€ /έτος αντι για 720 η κανονικη συνδρομή.
    Λογικα συμφέρει. Όμως δεν νομιζω ότι είναι σωστο να επιτραπεί σε αυτα τα λαμογια να στήνουν τέτοια παιχνίδια. Ας το έλεγαν καθαρα από την αρχή, και ας αποφάσιζε ο καθενας τι θα κάνει. Τώρα νομίζω ότι πρέπει να τους στειλουμε στον διάβολο. Υπάρχουν άλλοι τροποι και θα υπάρξουν και άλλοι, αρκεί να μην υπάρχει δούλεμα και εκμετάλευση της "αρρώστιας" που έχουμε οι περισσότεροι. Το hoby το δικο μας να μη γίνεται επιχείρηση απο ορισμένους.
    Αυτα αφορουν και κάοιους MOD στους οποίους αν δεν αρέσουν αυτά που λέω ας με κανουν μπαν. Επώνυμα όμως για να φανει και ο ρόλος τους.
    Αρκετα χρόνια εδώ μέσα, και όχι μόνο, πολλα έχω μαζέψει
    poli orea ta les
    ego sou protino kati allo
    epeidi wriskome germania ke epeidi pistewo anaferese se magazia stin elada
    e lipon stile i dose ta magazia pou kanoun kati tetio edo mesa
    stile me pm ta magazia se atoma apo do apo to sait,na pane na grapsoun tis kartes tous
    ke meta pedia ,ke meta pedia leo stilte tous ke tin dioksi oikonomikou eglimatos
    mazi ke me kapio atomo tis nova ,
    na doume tha ksanaskeftoune na kanoun tetia katastasi,na doume poses kartes tha ksanagrapsoun
    na doume posa atoma tha wgenoun ke
    tha lene meta an kapios grafi kartes gia 20 euro
    ti les giati tin protasi mou???????

  4. #193
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Thumbs up Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    poli orea ta les
    ego sou protino kati allo
    epeidi wriskome germania ke epeidi pistewo anaferese se magazia stin elada
    e lipon stile i dose ta magazia pou kanoun kati tetio edo mesa
    stile me pm ta magazia se atoma apo do apo to sait,na pane na grapsoun tis kartes tous
    ke meta pedia ,ke meta pedia leo stilte tous ke tin dioksi oikonomikou eglimatos
    mazi ke me kapio atomo tis nova ,
    na doume tha ksanaskeftoune na kanoun tetia katastasi,na doume poses kartes tha ksanagrapsoun
    na doume posa atoma tha wgenoun ke
    tha lene meta an kapios grafi kartes gia 20 euro
    ti les giati tin protasi mou???????
    Συμφωνω και περιμενω διευθυνσεις των μαγαζιων !!!

    Α ρε γλεντια.

    Σφακιανακη σουρχομαι

  5. #194
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by papadak View Post
    Κύριοι, όπως παρα πολλοι το γνωρίζεται και ας κάνετε τους χαζους, αρχεία βγαίνουν και θα βγαίνουν. Με καρφωτα προβατα και με διαρκεια περιπου ενα μηνα. Εχουν στηθει μαγαζια που τα φορτώνουν με 20€ περιπου και 2-3 ημέρες πριν κλεισουν θα τα κάνουν παμπλικ. Ετσι για διαφήμιση. Εχουμε και λεμε λοιπόν 12Χ20=240€ /έτος αντι για 720 η κανονικη συνδρομή.
    Λογικα συμφέρει. Όμως δεν νομιζω ότι είναι σωστο να επιτραπεί σε αυτα τα λαμογια να στήνουν τέτοια παιχνίδια. Ας το έλεγαν καθαρα από την αρχή, και ας αποφάσιζε ο καθενας τι θα κάνει. Τώρα νομίζω ότι πρέπει να τους στειλουμε στον διάβολο. Υπάρχουν άλλοι τροποι και θα υπάρξουν και άλλοι, αρκεί να μην υπάρχει δούλεμα και εκμετάλευση της "αρρώστιας" που έχουμε οι περισσότεροι. Το hoby το δικο μας να μη γίνεται επιχείρηση απο ορισμένους.
    Αυτα αφορουν και κάοιους MOD στους οποίους αν δεν αρέσουν αυτά που λέω ας με κανουν μπαν. Επώνυμα όμως για να φανει και ο ρόλος τους.
    Αρκετα χρόνια εδώ μέσα, και όχι μόνο, πολλα έχω μαζέψει
    Καλημερα και απο εμενα.

    Ενας απλος χρηστης ειμαι και περιμενω pm με τις διευθυνσεις.

    Φιλικα Τζιμακος

  6. #195
    Senior Member
    Join Date
    20-05-2005
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Δεν θα κάνω κάτι που θα οφελείσει άμεσα η έμεσα την avon. Ξερω τι θα κάνω......

    etsi omos kaneis oti kalitero gia ta lamogia ,tin kaliteri diafimisi

  7. #196
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by papadak View Post
    Δεν θα κάνω κάτι που θα οφελείσει άμεσα η έμεσα την avon. Ξερω τι θα κάνω......
    eirthes mas petakses tin diafimisoula sou gia ta magazia pou grafoun me 20 euro
    ke tora pas na tin kanis me elafria pidimatakia
    ta lamogia pou tha grafoun me 20 euro tha yparxoun ke tha ypostirizonte panta
    apla pedia eseis pou wriskeste Athina ke Thesalloniki psakste write tous ke stilte tous paketo
    an ontos kanoun kati tetio ,ta lamogia na pane stin GAZA to sintomotero !!!!!!!!!

  8. #197
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by papadak View Post
    Δεν θα κάνω κάτι που θα οφελείσει άμεσα η έμεσα την avon. Ξερω τι θα κάνω......

    etsi omos kaneis oti kalitero gia ta lamogia ,tin kaliteri diafimisi
    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    eirthes mas petakses tin diafimisoula sou gia ta magazia pou grafoun me 20 euro
    ke tora pas na tin kanis me elafria pidimatakia
    ta lamogia pou tha grafoun me 20 euro tha yparxoun ke tha ypostirizonte panta
    apla pedia eseis pou wriskeste Athina ke Thesalloniki psakste write tous ke stilte tous paketo
    an ontos kanoun kati tetio ,ta lamogia na pane stin GAZA to sintomotero !!!!!!!!!
    Αλλα μας εδωσες να καταλαβουμε πριν λιγο φιλε.

    Κανε οτι νομιζεις,δημοκρατια εχουμε αλλωστε.

    Παντως τα εικοσαρικακια δεν θα τα δουν αυτα τα μαγαζακια.

    Αρκετα βγαλαν τα λαμογια,και αυτοι και οι αλλοι.

    Να τα μαζεψουν να φυγουν,το ξαναπα και το ξαναλεω.

    dead-tita.jpg

  9. #198
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Αλλα μας εδωσες να καταλαβουμε πριν λιγο φιλε.

    Κανε οτι νομιζεις,δημοκρατια εχουμε αλλωστε.

    Παντως τα εικοσαρικακια δεν θα τα δουν αυτα τα μαγαζακια.

    Αρκετα βγαλαν τα λαμογια,και αυτοι και οι αλλοι.

    Να τα μαζεψουν να φυγουν,το ξαναπα και το ξαναλεω.
    pigene wre tzimako pigene ke psakse ke wreite auta ta magazia
    akougonte gia magazia se athina ke thesaloniki
    wreste ta wre pedia ke an ontos ginete etsi ,thelo ke go na mou grapsete mia karta
    ere glentia meta pou tha kanoume !!

  10. #199
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    pigene wre tzimako pigene ke psakse ke wreite auta ta magazia
    akougonte gia magazia se athina ke thesaloniki
    wreste ta wre pedia ke an ontos ginete etsi ,thelo ke go na mou grapsete mia karta
    ere glentia meta pou tha kanoume !!
    Εγω Γιωργη μου ειπα περιμενω pm.

    Και αν ερθει σου λεω να μου στειλεις την καρτα σου για γραψιμο.

    Ε ρε γλεντια

    2w5vhvk.jpg

  11. #200
    Senior Member
    Join Date
    20-05-2005
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Ειστε σοβαροί πως ήλθα να κάνω διαφήμιση? Μονο αν κάποιος προσπαθει να διαστρεβλώσει αυτά που θέλω να πω το βλέπει έτσι. Πιστευετε ότι χρειάζονται διαφήμηση αυτοι οι μαλάκες?
    Λεγεται ότι κάποιο "μαγαζί" με κόστος 5000€ (τόσο αγόρασε το αρχείο) έχει ήδη βγάλει 55.000€. Ποιος τα πλήρωσε αυτά τα χρήματα? πως το έμαθαν το μαγαζί? Από την δική μου διαφήμηση? Γιατί σας λεω πως ΚΑΝΕΤΕ τους χαζούς? Μην ξεχνάτε δε πως για τόσα λεφτά και προκειμένου να προστατέψεις την μηχανή σου, πολλά πράγματα μπορεις να κάνεις.
    ΥΓ. Αλήθεια όταν ξεκίνησε να περπατα η ΤΙΤΑΝ όλοι σχεδόν ήταν βεβαιοι πως ο τροπος διακίνησης των αρχείων θα ήταν ΝΡ. Και το έγραφαν σε κάθε ευκαιρία.Κάνω λάθος? Το ξέραμε. Παρ όλα αυτά πόσοι ήταν εδώ μέσα που την έσπρωξαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο? Εγω κάνω διαφήμηση?
    Σαν δεν ντρεπόμαστε....

Advertise Here

Similar Threads

  1. Titanium 3A 01
    By xaniaras in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 962
    Last Post: 07-05-2010, 19:18:34
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. titanium
    By heroni in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 20-12-2006, 03:46:18
  4. Fta Titanium Ii
    By chistera™ in forum FTA Titanium
    Replies: 0
    Last Post: 25-09-2006, 21:02:30
  5. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •