Η καλύτερη αντίσταση σε αυτό το παιχνίδι είναι να μη πάει κανένας να σκάσει το εικοσαρικάκι
Τι έγινε δηλαδή αν δε ''δει'' κάποιος και για κάποιο χρονικό διάστημα......θα πάθει τίποτα?
Έτσι αφού θα δουν ότι δε τσιμπάμε σε αυτό το παιχνίδι.......ίσως.....λέω ίσως......στραφούνε σε άλλες λύσεις αν θέλουν να τα κονομήσουν και να πουλήσουν τις κάρτες τους
Αλλά δυστυχώς μόλις ακουστεί ότι ''κατι ξανά πήρε μπροστά''.......πολοί τρέχουν με το εικοσαρικάκι......και μόλις λένε ότι βλέπουν, αρχίζει ο φαύλος κύκλος του στυλ.....βλέπουν μόνο τα λαμόγια....οι παρτάκηδες και δε το δίνουν και σε μας
ΑΠΟΧΗ από τέτεια παιχνίδια.....μπας και αλάξουν τακτική.....αν μπορούνε και έχει μέλλων αυτή η κάρτα.....αλλιώς να μείνουμε κι εμείς ήσυχοι
Τι είχαμε ....τι χάσαμε στη τελική








