Μετα την πρωινη μου βολτα για καφε,βρηκα στον δρομο κατι διαφημιστικα που μου κινησαν την περιεργεια.
Κατι για τιτανακιας λεει.Λετε να εχει σχεση η ειναι συμπτωση ?
Τζιμακος
hakeras1.jpg
Eτσι μπραβο μαγκες.....ξεβρακωστε τους!!!!!!
Τωρα επειδη αναφερθηκε οτι ειναι και το ΣΔΟΕ μεσα στην κομπινα.......αυτο ξεχαστε το!
Τα πραγματα εκει ειναι πολυ ασχημα παιδια, τους εχουν στριμωξει παρα πολυ......απο 5 /6 ημερα Σαββατο ξεκιναει σαφαρι ανα την Ελλαδα και δεν θα εχει ελεος!!
Πληροφοριες εκ των εσω........ΠΡΟΣΟΧΗ οσοι ειναι στα κοκκινα!
Υ.Γ. Μεχρι τις 31/5 δεν υπαρχει καμια προσαυξηση στα χρεη προς το δημοσιο......οσοι εχετε εκρεμοτητες καντε μια ρυθμιση τουλαχιστον!!!!
Οσοι εχετε μεγαλες οφειλες ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!
gia sas,
exo anevasi link me to pexnidi pou paixtike to mesimeri...
http://www.satsupreme.com/showthread...251#post618251
pedia ekleisan ta aljazeera
egw paidia pou tin ksanaergapsa meta apo tis 2 meres pou katise i avon ta al jazeira den mou anoizoun me tipota...