filaraki kai ego xompistas eimai alla pistevo pos olo auto einai pali ena paramithi gia na poulisoun kapies kartes....
enas gnostos mou eipe pos ena tipos se ena elliniko nisi exei poulisei pano apo 500 kartes to teleuteo mina apo 130 eos 180 euro.
diladi iparxei akoma toso xazos kosmos pou agorazei akoma kai tora kartes?
eleos pia....
Υπαρχει κοσμος που δεν ασχολειται, οταν τον πλησιασει καποιος και του πει σου δεινω κυρια με 200ευρω για παντα, ειναι αρκετα δελεαστικη προταση, ασχετα που πολυ εχουν αρχισει ηδη να το μετανιονουν.
Για το ξεκλειδωμα της ΤΙΤΑ δεν μιλαμε?
Λεω τι λενε αυτοι που τις πουλανε και τι υποσχοντε για να πουλησουν, λες σαν μελος του forum να εχω αυτη την αντιληψη?