edw leei kathe mera ti deixnei kai se pio doryforo kai an einai eleythero h kodikopoihmeno.. http://liveonsat.com/footy_today.php
edw leei kathe mera ti deixnei kai se pio doryforo kai an einai eleythero h kodikopoihmeno.. http://liveonsat.com/footy_today.php
orea epomenws 8elei log
kserei kapios seperator kai emm pid?
mporis na mou pis seperator kai emm pid na dokimasw file?
ok ta brhka .
e tote pws ekanes log?
aljazeera
emmpid: 1ff4
seperator: 8240
ta c3 exoun 1030......epomenws telos ke to jsc
Τι λετε βρε παιδια τα ζαζεερα παιζουν σφαιρα. Πριν λιγο τελιωσε το παιχνιδι παραγουαη-Ελλαδα 2-0
me pio arxeio file?
ti allo na pezi?oti epekse ke me ti nova.....