
Originally Posted by
Fhillip_Morris
φιλε μου μαθε να διαβαζεις και να καταλαβαινεις τι λεει καποιος σε κατι που γραφη και μετα αναλογα να απαντας.
ναι ειπα οτι η τιτα πεθανε και αυτο ισχυει ακομα. αν διαβασες το ποστ αναφερα οτι οι τυποι τις τιτα σηκωσαν τα χερια ψιλα και ειπαν οτι μετα απο πολλες προσπαθειες δεν καταφεραν να βγαλουν αρχειο απο 1030 γραμμη.ειδες κανενα αρχειο τετοιο εσυ που δεν το ειδαμε εμεις;;;;;;
δειξε μου ενα αρχειο που εβγαλαν ολο αυτο το διαστημα που στα λογκ δεν περναγαν 030 γραμες αλλα μονο 1030.
μονο οταν η κυρια τους ανοιξε ενα hsn και τους το ''εδωσε'' τοτε και μονο τοτε εβγαλαν αρχειακη και αυτο για 3-4 συγκεκριμενα ατομα, και αφου εκαναν την δουλεια τους πεταξαν και σε εμας το κοκαλακι για λιγες μερες.
αν διαβασες καλα το ποστ θα ειδες οτι αναφερω πως ελπιζω την τελευταια στιγμη να καταφερουν και να βγαλουν αρχειο απο 1030 γραμμες και ποιος δεν το θελει, αλλα δυστυχως ακομα δεν με εχουν διαψευση.
Για πες μου φιλτατε που ειμαι μεχρι τωρα λαθος;; αλλα αληθεια για πες μου σε παρακαλω πολυ γιατι θηχτικες εσυ με τα λεγομενα μου;;; μηπως επειδη το συγκεκριμενο ποστ εκανε την τελευταια στιγμη πολλα παιδια να κανουν πισω και να μην αγορασουν την καρτουλα;; και να γεμισουν τα πμ μου με ''ευχαριστω'' που τους προλαβα απο μια τετοια κινηση;;; ρωταω εγω τωρα
για ολα αυτα αντε λοιπον φιλε μου και δινε τα 20αρικακια σου και αγοραζε οτι πατατα θες, και ασε να ενημερωνουμε εμεις τους υπολοιπους απο αυτες τις κακοτοπιες. εκτος και αν εισαι απο την απεναντι πλευρα, οποτε ναι σας εκανα μεγαλο κακο με αυτα που εγραψα και πραγματι ειμαι πολυ χαρουμενος για αυτο
φιλικα