arxisane pali ta emporakia na poulane psemata pos tha vgaloun arxeio mpas kai poulisoun se kanena neo thima tin pseftokarta tous...
a re lamogiaaaaaaaaa....
Εγώ δεν τις πουλάω τις ανταλλάζω με το μηχάνιμα που είπε ο φίλος..
@ phillip_morris ετσι ακριβως ειναι!!!!