
Originally Posted by
satgeo
den mou apantises se mia aporia omos file gammmata me 3m?
autes tis xiliades tites pou exoun meini stous emporous ti tha ginoun??anavathimisi?kati allo??i tha tin xosoun ston popo tous??
ke eine xiliades dile mou ,para polles ,ke an tis xosoun sto kol..ki tous tha pari fotia ..fisika eidi exei pari´fotia me tetio stock titas ,.....
auto tha mou mini emoni idea ,,ti tha tis kanoun toses xiliades kartes pou tous minan stoa xeria ??
diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??
pedia 2 lisis minan i kante sindromi i tin alli lisi tin kserete ke min kolate ,mine perimenete na ksanawagaloun alli karta,ke an wgaloun na tin waloun piso sto sto apokrifo seimio tous na tous gargalaei
ysterografo
ke mono pou mpikes me to idio onoma ,ke as exeis 3m,den xoras edo mesa file mou ke tha kano eisigisi gia na se banaroume!!