Επειδή είμαι συνεπής στο ραντεβού μου..είπα στις 16 ..για την τίτα..αρχειακή κυκλοφορεί δεν το δίνουν σου γραφουν την κάρτα απλά..ξέρετε ποιοι.
όσο για τους "σερβεραδες" από σήμερα..πήραν και αυτοί τα A..x..η...μου. ΤΥΧΑΊΟ ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ.
Στις 16 παίζει το dorse..έκλεισε το cs..και καλύτερα..ΚΑΚΟYΡΓΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤO AΜΑ "ΣΙΛΙΦΤΙΣ" AΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ.ΔΏΣΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤA ΣΤΟΥΣ ΠΕΛAΤΕΣ ΠΊΣΩ.παίζει ΣΤΟ HELLAS SAT 33 κανάλια και HD μάλιστα.
Τα καλά νέα έρχεται το φως δεν θα σας πω ποτε για να μην με "μπαναρουν" πάλι σαν προφήτη..η για ψευδής δήλωσις..ΌΧΙ με νέα κάρτα..ΜΟΝΟ ΑΥΤO ΛEΩ..να γελάσει και πάλι το χειλάκι ΜΑΣ.












( Εγω δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι που λες )
