Γεια σου βρε φιλαρακο χθες βραδυ γυρισα φευγοντας απο την πολη σου.
Μην μου λες ομως πραγματα που δεν στεκουν.Αν το ειχαν εφαρμοσει αυτο δεν θα εβλεπε κανεις τωρα που μιλαμε.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
Εξαρταται απο που παιρνεις φιλε και τι καρτα ειναι εκει.Ακου τι σου λεω κατι ξερω.
Οσο δε για τους σερβερ που λες ετσι που ειναι στημενοι λογικο να κανουν κολληματα.
Φιλικα Τζιμακος![]()









