den exo kanena problima me ths kokines kartoyles einai to xroma poy moy aresh me thn mamasoy exo problima poy dixnh adiaforia entelos
den exo kanena problima me ths kokines kartoyles einai to xroma poy moy aresh me thn mamasoy exo problima poy dixnh adiaforia entelos
Diladi to manteio twn Delfwn epese exw pali??Moy fenete prepei na allaxei titlo to manteio kai na balei ena A mprosta...
den eitan autos pou eixe pi oti tha wgei stis 16 to arxeio...
allo papagalaki eitan pou wgike meta ke eipe anawalate gia tis 23 tou minos
perimenete mpori mexri to wrady na wgi..23 tou minos exei mexri tis 00.00
an ke teleutea ta Manteia ton Delfon peftoun ekso stis prowlepsis tous to idio tha gini ke simera.....
Re as mas poune ta papagalakia apo pou agorazoune ligmena narkotika, doste kai se mas na paroume ligo, mono me kokkines 8a isixasoume mia kai exo me aytous. To alo simera pou diabasa lei 8a kikloforisi nea karta me to onoma Dionisos pou 8a troei 103 ares, ti 8a akousoume pali, pados ean telika 8a kikloforisi apo tora tous leo na tis baloune me ligo bazelini eki pou xeroune, den agorazi kanenas as tis kamaronoune.
yg: I love papagalakia, lete na to doume kai se tenia???
Auto gia ti dionysos re paidia eixe ksekinisei 1h apriliou.. kai eixe akoustei pws itan apla protapriliatiko..
Re: Titanium 3A - Συζητησεις
Αυτό στο ποστ 723 ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ S/MOD MOD ......τι θέση έχουν κάτι τέτοιοι τύποι εδώ μέσα.....KΟΚΚΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΗ...
μαμά=νόβα για το φίλο
ουδέν μεμπτό προς το παρών
έχει σταμπαρiστεί ως ''γραφικός'' οπότε δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του
ti na fao wre nikola
ke ti na wgaloun tora pou lakise o kosmos ke na tin wgaloun ke na tin waloun eki pou kseroun to idio prama eine
o titanikos vithistike ke ta ypolimata ke eki pou pige den prokite na anastithi
an ontos spasane kana 1030 wlepo na mas pasaroun pali tipota kenourgio mpas ke konomisoun pali
alla pios tha pari ...!!!
Οι 23 του μήνα πέρασαν .... το μαντείο των ΑΑΑ......... Δελφών δεν έβγαλε άλλο χρησμό?????