oi alloi me kseroyn poly kala edw mesa!!! tora gia to parapanw lew oti pezei 1 mia karta moy poy an diabaseis kai ligo pio panw o bmxakia leei kati gia thn karta moy.... h allh papala tora o allos poy mpenei tora grafete kai zhtaei xoris na diabasei toys kanones toy forum alla oyte kai pernaei apo ta analoga thread kai oyte diabazei kamia selida den nomizw na toy ftaiw egw.... mhn bgazete eykola symperasmata kai mhn to pas oxi edw ekei to eipes paradeksoy oti mamakia eipes kai teliose. den to synexizw telos
opos to perimena 3 poylakia kathontan.....
Καλησπερα σε ολους!
Εγω ηθελα να ρωτησω αν ειχε κανενας αυτο το αρχειο απο τις 15/5, πραγματικα ομως!!!
kai oi dikia moy pezei eklise thn ebala sto eyrosport kai xana anixe mipos exei kapios to simerino c3? na to exei as moy to steilei
Sas plhroforo oti xaker briskonte apo thn nova pente bhmata mprosta einai ΘΕΑΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ interto . Kai nova na ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ xakers oloklhrotika
nai giafto douleuei kai o titanas apsoga kai den kleinei me tipota o typos....
toa allo me ton toto to kseroume?