δεν ξερω αν το ειχε κανενας απο εδω μεσα απο τις 15/5 εγω παντος οπως ολος ο κοσμος το πηρε προχθες λιγο πριν βγει στο ΝΕΤ.
αλλα αυτο που ξερω και ειναι διασταυρωμενο, με το που εκλεισε αυτο το αρχειο ειδη τα αρχιλαμογια αρχισαν και γραφουν εκ νεου καρτουλες και μαλιστα αυτην την φωρα με gr+cy μαζι. τωρα για το ποτε θα το δουμε εμεις;;;; μα φυσικα μετα απο 20 μερες περιπου και κανα διημερο πριν κλεισει.










