Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 2 of 77 FirstFirst 12347122752 ... LastLast
Results 11 to 20 of 762

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις

  1. #11
    Junior Member
    Join Date
    04-04-2010
    Location
    CENTRAL GREECE
    Posts
    24
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by stamax View Post
    polles theories sunomosias re paidia. Dhladh osoi agorazan tita apo emporous epernan kai eguhsh kalhs leitourgeias. Vlepeis oso mporeis na to kaneis. twra to an yphrxan arxeia h oxi tha to dixei h istoria pantws me ta an den prokeitai na vgei kanena sumperasma.
    Εσύ δηλαδή πόσο λογικό, θεμιτό, ηθικό ή σωστό το βρίσκεις να αγοράζει κάποιος τη Δευτέρα tita, να σκάει 130€ - 170€ που μάλλον δεν του περισσεύουν, και να βλέπει μέχρι την Πέμπτη;;
    Έδώ δε μιλάμε για εγγυήσεις, αν αυτό κατάλαβες.
    Μιλάμε για χοντρές αρπαχτές όπου κάποιοι έβγαλαν πολλά €!!!

  2. Advertise Here
  3. #12
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by atsitsi View Post
    Εσύ δηλαδή πόσο λογικό, θεμιτό, ηθικό ή σωστό το βρίσκεις να αγοράζει κάποιος τη Δευτέρα tita, να σκάει 130€ - 170€ που μάλλον δεν του περισσεύουν, και να βλέπει μέχρι την Πέμπτη;;
    Έδώ δε μιλάμε για εγγυήσεις, αν αυτό κατάλαβες.
    Μιλάμε για χοντρές αρπαχτές όπου κάποιοι έβγαλαν πολλά €!!!
    kai poios tou eipe na parei karta? oloi eimaste ypefthinoi gia tis praksis mas, kaneis den prokeitai na dwsei eggyisi se kanenan kai gia tipota, opws den dwsane kai se mena, kai empas periptwsi eides esy kapou n peiratia na exei eggyisi?

  4. #13
    New Member
    Join Date
    25-09-2008
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Μάλλον παρεξήγησες τις προθέσεις μου και φταίω εγώ γι'αυτό. Φυσικά και έχεις δίκιο σε όσα λές αλλά εγώ αναφέρθηκα στα περί ατόμων που δίνουν σε συγκεκριμένους αρχεία για να οικονομίσουν κτλ. Αλλά και πάλι όποιος θέλει να κάνει αγορά tita όσο και άσχετοςνα είναι ρωτάει 2-3 άτομα για να δεί τι γίνετε.

  5. #14
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by atsitsi View Post
    Εσύ δηλαδή πόσο λογικό, θεμιτό, ηθικό ή σωστό το βρίσκεις να αγοράζει κάποιος τη Δευτέρα tita, να σκάει 130€ - 170€ που μάλλον δεν του περισσεύουν, και να βλέπει μέχρι την Πέμπτη;;
    Έδώ δε μιλάμε για εγγυήσεις, αν αυτό κατάλαβες.
    Μιλάμε για χοντρές αρπαχτές όπου κάποιοι έβγαλαν πολλά €!!!
    file tin arpaxti tha tin ekanan etsi ki allios , eite sou epaize ena xrono eite mia ora , eis gnosi sou agorazeis ena paraproion mporeis na to paraliliseis me ena roloi maimou . porei na se bgalei xronia , mporei na to petakseis meta apo mia ora .
    kai elipizo na katalabaineis oti oute eironeuomai , oute perno to meros kapiou .

  6. #15
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Aς αφησουν μερικοι τις μ@μ@κιες και τα γνωστα κολπακια γιατι καμια ανασταση δεν ηρθε!!!!
    Οταν βγει αρχειο με 103 μεσα τοτε τα λεμε, μεχρι στιγμης δεν εχει αλλαξει κατι......ολα εινα γνωστα!
    Προσπαθουν να συνεχισουν το πλιατσικο κι εσεις κανετε τη δουλεια που θελουν, ειτε αθελα ειτε θελημενα!!!
    Ολοι σας το λενε με κοσμιο τροπο......καταλαβετε το....δεν ειναι δα και δυσκολο!
    Μακαρι να βγουν 100 αρχεια.....λετε να μην θελουμε????
    Τα αλλα ομως σας παρακαλω να σταματησουν γιατι αρχιζουν και θιγουν την νοημοσυνη μας!!!!!!

  7. #16
    Senior Member doulapa's Avatar
    Join Date
    06-10-2008
    Posts
    420
    Uploads
    13
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Kalipsera ,

    1o. Den mporeis na zitas eggyhsh se proion klophs (giati auto einai filoi mou an den to exete katalavei).
    2o. Makakia oson poulagan tita mexri kai tis teleytaies meres kai autoi ontos prepei na plirosoun piso (to gnosto ferte piso ta klemmena).
    3o. To gnosto xasanaki zei akoma. Opote min tsakoneste. Apolayste to oso paei. Meta edo eimaste pali. Kati tha prepei na kanoume kai meta.

    Filika D.

  8. #17
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by stamax View Post
    Μάλλον παρεξήγησες τις προθέσεις μου και φταίω εγώ γι'αυτό. Φυσικά και έχεις δίκιο σε όσα λές αλλά εγώ αναφέρθηκα στα περί ατόμων που δίνουν σε συγκεκριμένους αρχεία για να οικονομίσουν κτλ. Αλλά και πάλι όποιος θέλει να κάνει αγορά tita όσο και άσχετοςνα είναι ρωτάει 2-3 άτομα για να δεί τι γίνετε.
    kai atoma na rwtouse afou paizane mia xara mexri prin 15 meres mia ksafniase olous h avon me to 103.

  9. #18
    Senior Member
    Join Date
    05-11-2009
    Posts
    500
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    kati mou leei pos gia mia me dio meres to poli tha kratisei pali.

  10. #19
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Aς αφησουν μερικοι τις μ@μ@κιες και τα γνωστα κολπακια γιατι καμια ανασταση δεν ηρθε!!!!
    Οταν βγει αρχειο με 103 μεσα τοτε τα λεμε, μεχρι στιγμης δεν εχει αλλαξει κατι......ολα εινα γνωστα!
    Προσπαθουν να συνεχισουν το πλιατσικο κι εσεις κανετε τη δουλεια που θελουν, ειτε αθελα ειτε θελημενα!!!
    Ολοι σας το λενε με κοσμιο τροπο......καταλαβετε το....δεν ειναι δα και δυσκολο!
    Μακαρι να βγουν 100 αρχεια.....λετε να μην θελουμε????
    Τα αλλα ομως σας παρακαλω να σταματησουν γιατι αρχιζουν και θιγουν την νοημοσυνη μας!!!!!!
    εσυ καλα τα λες αλλα ποιος σε ακουει;; δεν ειδες τον αλλον;; εδωσε η νοβα ενα αρχειο, γιατι στην ουσια αυτη το εδωσε η καποιοι απο εκει μεσα. και βγηκαν και μας ζητανε καποιοι να ζητησουμε δημοσια συγνωμη που αποτρεψαμε με αυτα που γραφαμε για την τιτα τον κοσμακη να παει να αγορασει την μπανανα καρτ. βρε τι θα ακουσουμε ακομα

  11. #20
    Member 000712's Avatar
    Join Date
    11-03-2010
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ mods ΠΟΥ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΠΟΛΟΓΗΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ...funs.. Toy forum. ΕΛΕΟΣ !!!

Page 2 of 77 FirstFirst 12347122752 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Titanium 3A 01
    By xaniaras in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 962
    Last Post: 07-05-2010, 19:18:34
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. titanium
    By heroni in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 20-12-2006, 03:46:18
  4. Fta Titanium Ii
    By chistera™ in forum FTA Titanium
    Replies: 0
    Last Post: 25-09-2006, 21:02:30
  5. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •