Φερεφωνα......πειτε στους δικους σας και στο banana team οτι θα ιδρωσουν πολυ για να μας πεισουν!!!!
Κολπακια και μ@μ@κιες τελος......με τα καμωματα σας καταφερατε και βαλατε πολυ κοσμο μεσα στα κολπα (εστω τα βασικα)
ωστε να καταλαβαινει τι παιζει! Οποτε βγαλτε τιποτα καλο γιατι βλεπω να σας θυμομαστε σαν το banana team!!!!
Υ.Γ. @Fhilip_Morris.......δημοσια συγνωμη???? Οντως, τι θα ακουσουμε ακομα?













