Ξέρετε κανέναν που να πλήρωσε και να του περάσαν αρχείο στην κάρτα που να παίζει?
tha anevaso ena arxeio *.excel pou exei ola ta hsn pou mou parousiastikan mexri tora me ta arxeia pou ipirxan! min psaxneis adika. milao gia tita omos.
HSN Titanium3A.jpg
Μενω αφωνος βρε φιλε.
Δηλαδη ολα αυτα τα αρχεια περασαν απο τα χερια σου ?
Καλα εμεις ειμαστε για φτυσιμο κανονικα λεμε που ειδαμε ολα και ολα το ενα δεκατο.
Θα σε κανω κολητο μου φαινεται εχεις καλες ακρες.
Με καλη διαθεση γραφω οτι γραφω ετσι?Ελπιζω να μην παρεξηγηθω.
Τζιμακος![]()
αντε ενεβασετο
να ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Mάθε να διαβάζεις πρώτα....κάτσε και ρωτά να σου πούνε τι είναι ένα έγγραγο excel, αν δε το ξέρεις......αυτή είναι φιλική παρότρυνση
Δηλαδή αυτό που βλέπεις στη φώτο του πόστ του παιδιού τι είναι?
Έχεις δει πολλά ''αρχεία'' excel να φορτώνονται σε κάρτες και περιμένεις εσύ κάτι διαφορετικό?
Ειλικρινά ορισμένοι δε παίζεσται με τίποτα......και ας βγει και οποιοσδήποτε να μου πει ότι ειρωνεύομαι κι όλας
opioa plirose gia anavathmisi kartas klisane pos kai xoris anabathmisi...... opote tzapa ta evra..........