Nα σου πω εγώ 3 στρωσίματα τάκα τάκα
Τα 2 είναι άμμεσα
1)Το βράδυ θα στρώσουμε για ύπνο
2)Την Τρίτη μετά από ανεπάλληλες ενοχλήσεις στο δήμο θα περάσουν να στρώσουν το δρόμο(πολύ λακούβα λέμε)
3)Το χειμώνα άμα χιονίσει θα το στρώσει σίγουρα.....χαχαχαχαχα
Συγνώμη για το off topic.....αλλά λέμε και καμιά μαμακία που και που, να περνάει η ώρα και να γίνεται και τζόγος







