gia poion logo malonete tora gia na katalabo kiolas!!! opos kai na to doyme an egine mamakia h oxi to arxeio bgike kai ap oti kseroyme htan to teleteo!!
gia ayto ton logo ta emporakia grafteto oso mporeite kai oi ipoloipoi deste oso akomh pezei.
gia poion logo malonete tora gia na katalabo kiolas!!! opos kai na to doyme an egine mamakia h oxi to arxeio bgike kai ap oti kseroyme htan to teleteo!!
gia ayto ton logo ta emporakia grafteto oso mporeite kai oi ipoloipoi deste oso akomh pezei.
kai afto teleyteo ine????!!!!! gia na doume???
epidh lete oti nane pali na to theso allios!!
edw kai 1 mhna htan to teleyteo kai epidh kapoioi zontanepsane ena hsn kai kapoioi alloi dosane ena arxeio poy oloi katalabenoyme ton logo poy ginane ola ayta... den nomizw na lete oti exete arxeia e??? ayto kokalaki htan thn perisoterh doyleia thn kanene bgike merokamato kai dosane kapoies elpises se kapoioys poy einai sthn apeksw kai den kseroyn ti ginete.... an den peksei me 103 einai PethAmenH !!! Aplos kapoioios ta xalase me kapoion kai to ebgale sthn fora gia ayto to eidame kai emeis! ayta den ta lew gia na synexeistei ayth h syzhthsh aplos gia enimerosh... den tha to synexeiso.
@renault
den mou les o saligkaros sti foto einai gt 3071 ???
καλα θα με τρελανεις εσυ?απο ολα οσα εγραψα αυτο καταλαβες?η μαλλον δεν θες να καταλαβεις!!
e kala k esy sobaros eisai giati na mhn parei o kosmos kartes?? pote stamatise na pezei?? gia zhta amesos sygnomh xaxaxaxaaxaxa
o kosmos tharis den kserei kai perimene emas edw to forum na to poyme na mhn agoasei.. ksypnise o kosmos an den peksei ta 103 tha tis kanoyn trapoyloxarta.........
paides afiste tis eksipnades k akouste to Fhillip_Morris ....an eine na dinoume 100aria gia na vlepoume kana 2mino tin akatanomasti k meta oi kartes na kataligoun ksistres zito pou kaikame.....exo 4 gammacard axristes.......upomoni mexri na eimaste sigouri pos auto pou tha agorasoume tha vgalei ta ftale tou....
Filika SLD