To egrapsa kai sto youtube to grafo kai edo, oson afora tin karekla, mono ta tsipourakia elipan ta mezedakia kai i 8alasa, kai opos lei to tragoudi: Ligo krasi, Ligo 8alassa kai tin Nivea mou !!
oxoaoxaoxaoxaxo
To egrapsa kai sto youtube to grafo kai edo, oson afora tin karekla, mono ta tsipourakia elipan ta mezedakia kai i 8alasa, kai opos lei to tragoudi: Ligo krasi, Ligo 8alassa kai tin Nivea mou !!
oxoaoxaoxaoxaxo
ayto ton kairo to mono poy mas endiferh. toys perisoteroys sto sat einai to ean h NOVA steiriksh thn karta. to poy ebale ton dekth kai pos eitan ta kalodia sindemena sthn TY den nomizo na mas apasxoloyn amesa . otan poylas ena proin preph kai na to sthrizeis.
blepo oti eisai ento themato Fhillp_Morris ta katalabes ola ayta poy egrapsa giayto aloste eisai kai Moderator
[QUOTE=satgeo;625202]
diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??
καλα τζωρτζ εισαι πολυ νυχτωμενος.με τα τις καθε καρτας δεν ειναι το οτι εχουμε ενα αρχειο και ενα λοαντερ, την βαζουμε μεσα και την γραφουμε και ολα ωραια. υπαρχουν και αλλα πολλα απο πισω οσον αφορα για το πως φτιαχνετε ενα αρχειο, αλλα με αυτα δεν ασχοληθεικες. ακουγες και ακους μονο τις παπαριες που σου λενε τα λαμογια εκει τα ''φιλαρακια'' σου. και επειδη μιλαω παντα με αποδηξεις. 2000 ευρ στοιχημα η και παραπανω αν γουσταρουν τα αρχηλαμογια, οτι αν δωσου ολα τα σχετικα εργαλεια (axi, exi κ.λ.π) υπαρχουν παιδακια που μπορουν να βγαλουν ακομα και τωρα αρχεια. αλλα τα μ.......ανα σου λεει, γιατι να βγαλουμε αρχεια η γιατι να δωσουμε τα εργαλεια αφου οικονομα δεν θα εχουμε;;
και απανταω εγω. για υποστηριξει ρε αρχηλαμογια παπαρες για τις τοσες χιλιαδες καρτες που πουλησατε, παλιο απατεωνες.
αυτα φιλε Γιωργο, και αν δεν γνωριζεις μην λες οτι μπορουν η δεν μπορουν να βγουν αρχεια
φιλικα
blepo oti exeis poles gnoseis sto thema ton arxeion prepei na exeis kanei megales spoydes. kai giayto prosekse thn. kyria.
εγω φιλε μου δεν ξερω τιποτα. μονο σουβλακια και σαντουιτς ξερω να φτιαχνω (τα καλυτερα βρωμικα της αγορας). και καλως να ελθει οποιος γουσταρη. εναν δεκτη με την οριτζιναλ καρτουλα τους θα βρουν. α και για να μην λεω ψεματα, και μια γκαμα και τιτα ψοφιες και οι δυο
Ρε παλικαρια,ο καθενας αναφερει εδω μεσα το δικο του "θετικο" σεναριο οπως,"οι χακερς δουλευουνε μερες τωρα για να μπορει να δεχτει η καρτα 1030","την Παρασκευη θα βγει αρχειο","εγω ξερω εναν που γραφει καρτες με εγγυηση πως θα πεζει για 10 χρονια".......Ολα αυτα οπως αναφερω και παραπανω ειναι ομορφα θετικα σεναρια και μακαρι να γινουν ετσι?Δεν ειμαι αντιθετος!
Αλλα το θεμα ειναι το εαν ειναι δυνατον ολα αυτα!
Γνωριζει κανεις εαν ειναι δυνατον να μπορεσει αυτη η καρτα να δεχτει 1030 ακομα και εαν την κανουμε ολοκληρη εγχειρηση?
Μπορει να δεχτει τις 38αρες μηπως?
Μπορει να υπαρξει καρτα που να δεχτει ΕΒ,Ε3?
Ρωταω εαν καποιος γνωριζει πραγματικα εαν εχει τετοιες δυνατοτητες η τιτα η ακομα και η γατα,τεχνικως εννοω!
Η ερωτηση απευθηνεται σε ατομα που εχουν καποιες παραπανω γνωσεις ,οπως ο snakie ας πουμε,που απ'οτι εχω διαβασει εδω ασχολειται λιγο παραπανω...
φιλικα παντα