Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 61 of 77 FirstFirst ... 1136515659606162636671 ... LastLast
Results 601 to 610 of 762

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις

  1. #601
    Senior Member dj_michel's Avatar
    Join Date
    15-08-2007
    Posts
    124
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    To egrapsa kai sto youtube to grafo kai edo, oson afora tin karekla, mono ta tsipourakia elipan ta mezedakia kai i 8alasa, kai opos lei to tragoudi: Ligo krasi, Ligo 8alassa kai tin Nivea mou !!
    oxoaoxaoxaoxaxo

  2. Advertise Here
  3. #602
    Member
    Join Date
    04-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    ayto ton kairo to mono poy mas endiferh. toys perisoteroys sto sat einai to ean h NOVA steiriksh thn karta. to poy ebale ton dekth kai pos eitan ta kalodia sindemena sthn TY den nomizo na mas apasxoloyn amesa . otan poylas ena proin preph kai na to sthrizeis.

  4. #603
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by titanomaxosss View Post
    ayto ton kairo to mono poy mas endiferh. toys perisoteroys sto sat einai to ean h NOVA steiriksh thn karta. to poy ebale ton dekth kai pos eitan ta kalodia sindemena sthn TY den nomizo na mas apasxoloyn amesa . otan poylas ena proin preph kai na to sthrizeis.
    οταν λες να στηριξει την καρτα τι θες να πεις;;; 4 καναλακια χου ντου ειναι, οποιος γουσταρει την περνει η οποιος γουσταρει τα προσθετει στην ειδη συνδρομη που εχει. τι αλλο περιμενεις εσυ δηλ.

  5. #604
    Member
    Join Date
    04-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    blepo oti eisai ento themato Fhillp_Morris ta katalabes ola ayta poy egrapsa giayto aloste eisai kai Moderator

  6. #605
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    [QUOTE=satgeo;625202]
    diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
    ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
    diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??

    καλα τζωρτζ εισαι πολυ νυχτωμενος.με τα τις καθε καρτας δεν ειναι το οτι εχουμε ενα αρχειο και ενα λοαντερ, την βαζουμε μεσα και την γραφουμε και ολα ωραια. υπαρχουν και αλλα πολλα απο πισω οσον αφορα για το πως φτιαχνετε ενα αρχειο, αλλα με αυτα δεν ασχοληθεικες. ακουγες και ακους μονο τις παπαριες που σου λενε τα λαμογια εκει τα ''φιλαρακια'' σου. και επειδη μιλαω παντα με αποδηξεις. 2000 ευρ στοιχημα η και παραπανω αν γουσταρουν τα αρχηλαμογια, οτι αν δωσου ολα τα σχετικα εργαλεια (axi, exi κ.λ.π) υπαρχουν παιδακια που μπορουν να βγαλουν ακομα και τωρα αρχεια. αλλα τα μ.......ανα σου λεει, γιατι να βγαλουμε αρχεια η γιατι να δωσουμε τα εργαλεια αφου οικονομα δεν θα εχουμε;;
    και απανταω εγω. για υποστηριξει ρε αρχηλαμογια παπαρες για τις τοσες χιλιαδες καρτες που πουλησατε, παλιο απατεωνες.
    αυτα φιλε Γιωργο, και αν δεν γνωριζεις μην λες οτι μπορουν η δεν μπορουν να βγουν αρχεια
    φιλικα

  7. #606
    Member
    Join Date
    04-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    blepo oti exeis poles gnoseis sto thema ton arxeion prepei na exeis kanei megales spoydes. kai giayto prosekse thn. kyria.

  8. #607
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by titanomaxosss View Post
    blepo oti exeis poles gnoseis sto thema ton arxeion prepei na exeis kanei megales spoydes. kai giayto prosekse thn. kyria.
    εγω φιλε μου δεν ξερω τιποτα. μονο σουβλακια και σαντουιτς ξερω να φτιαχνω (τα καλυτερα βρωμικα της αγορας). και καλως να ελθει οποιος γουσταρη. εναν δεκτη με την οριτζιναλ καρτουλα τους θα βρουν. α και για να μην λεω ψεματα, και μια γκαμα και τιτα ψοφιες και οι δυο

  9. #608
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    [QUOTE=Fhillip_Morris;626727]
    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
    ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
    diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??

    καλα τζωρτζ εισαι πολυ νυχτωμενος.με τα τις καθε καρτας δεν ειναι το οτι εχουμε ενα αρχειο και ενα λοαντερ, την βαζουμε μεσα και την γραφουμε και ολα ωραια. υπαρχουν και αλλα πολλα απο πισω οσον αφορα για το πως φτιαχνετε ενα αρχειο, αλλα με αυτα δεν ασχοληθεικες. ακουγες και ακους μονο τις παπαριες που σου λενε τα λαμογια εκει τα ''φιλαρακια'' σου. και επειδη μιλαω παντα με αποδηξεις. 2000 ευρ στοιχημα η και παραπανω αν γουσταρουν τα αρχηλαμογια, οτι αν δωσου ολα τα σχετικα εργαλεια (axi, exi κ.λ.π) υπαρχουν παιδακια που μπορουν να βγαλουν ακομα και τωρα αρχεια. αλλα τα μ.......ανα σου λεει, γιατι να βγαλουμε αρχεια η γιατι να δωσουμε τα εργαλεια αφου οικονομα δεν θα εχουμε;;
    και απανταω εγω. για υποστηριξει ρε αρχηλαμογια παπαρες για τις τοσες χιλιαδες καρτες που πουλησατε, παλιο απατεωνες.
    αυτα φιλε Γιωργο, και αν δεν γνωριζεις μην λες οτι μπορουν η δεν μπορουν να βγουν αρχεια
    φιλικα
    dimitri tis apopsis mou sou tis exo pei ke prosopika
    ton karkinopathi oses kortizones ke na ton dosis gia na ton kratisis stin zoi eine doro adoro
    !!

  10. #609
    Junior Member
    Join Date
    02-05-2006
    Posts
    23
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Angry Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    [QUOTE=Fhillip_Morris;626727]
    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
    ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
    diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??

    καλα τζωρτζ εισαι πολυ νυχτωμενος.με τα τις καθε καρτας δεν ειναι το οτι εχουμε ενα αρχειο και ενα λοαντερ, την βαζουμε μεσα και την γραφουμε και ολα ωραια. υπαρχουν και αλλα πολλα απο πισω οσον αφορα για το πως φτιαχνετε ενα αρχειο, αλλα με αυτα δεν ασχοληθεικες. ακουγες και ακους μονο τις παπαριες που σου λενε τα λαμογια εκει τα ''φιλαρακια'' σου. και επειδη μιλαω παντα με αποδηξεις. 2000 ευρ στοιχημα η και παραπανω αν γουσταρουν τα αρχηλαμογια, οτι αν δωσου ολα τα σχετικα εργαλεια (axi, exi κ.λ.π) υπαρχουν παιδακια που μπορουν να βγαλουν ακομα και τωρα αρχεια. αλλα τα μ.......ανα σου λεει, γιατι να βγαλουμε αρχεια η γιατι να δωσουμε τα εργαλεια αφου οικονομα δεν θα εχουμε;;
    και απανταω εγω. για υποστηριξει ρε αρχηλαμογια παπαρες για τις τοσες χιλιαδες καρτες που πουλησατε, παλιο απατεωνες.
    αυτα φιλε Γιωργο, και αν δεν γνωριζεις μην λες οτι μπορουν η δεν μπορουν να βγουν αρχεια
    φιλικα

    Πέστα να τα ακούνε γιατί μερικοί την μαρμελάδα δεν την βάζουν στο ψωμί !!!!!!!!!
    Αλλά που θα πάει το Σεπτέμβρη θα πλασάρουν την καινούργια ( λέω εγώ τώρα ) ποιος θα πάρει πάλη ρε ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ???????

  11. #610
    VIP Member northener's Avatar
    Join Date
    05-04-2010
    Location
    Somewhere In Time
    Posts
    934
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Ρε παλικαρια,ο καθενας αναφερει εδω μεσα το δικο του "θετικο" σεναριο οπως,"οι χακερς δουλευουνε μερες τωρα για να μπορει να δεχτει η καρτα 1030","την Παρασκευη θα βγει αρχειο","εγω ξερω εναν που γραφει καρτες με εγγυηση πως θα πεζει για 10 χρονια".......Ολα αυτα οπως αναφερω και παραπανω ειναι ομορφα θετικα σεναρια και μακαρι να γινουν ετσι?Δεν ειμαι αντιθετος!
    Αλλα το θεμα ειναι το εαν ειναι δυνατον ολα αυτα!
    Γνωριζει κανεις εαν ειναι δυνατον να μπορεσει αυτη η καρτα να δεχτει 1030 ακομα και εαν την κανουμε ολοκληρη εγχειρηση?
    Μπορει να δεχτει τις 38αρες μηπως?
    Μπορει να υπαρξει καρτα που να δεχτει ΕΒ,Ε3?
    Ρωταω εαν καποιος γνωριζει πραγματικα εαν εχει τετοιες δυνατοτητες η τιτα η ακομα και η γατα,τεχνικως εννοω!
    Η ερωτηση απευθηνεται σε ατομα που εχουν καποιες παραπανω γνωσεις ,οπως ο snakie ας πουμε,που απ'οτι εχω διαβασει εδω ασχολειται λιγο παραπανω...

    φιλικα παντα

Advertise Here

Similar Threads

  1. Titanium 3A 01
    By xaniaras in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 962
    Last Post: 07-05-2010, 19:18:34
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. titanium
    By heroni in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 20-12-2006, 03:46:18
  4. Fta Titanium Ii
    By chistera™ in forum FTA Titanium
    Replies: 0
    Last Post: 25-09-2006, 21:02:30
  5. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •