
Originally Posted by
northener
Ρε παλικαρια,ο καθενας αναφερει εδω μεσα το δικο του "θετικο" σεναριο οπως,"οι χακερς δουλευουνε μερες τωρα για να μπορει να δεχτει η καρτα 1030","την Παρασκευη θα βγει αρχειο","εγω ξερω εναν που γραφει καρτες με εγγυηση πως θα πεζει για 10 χρονια".......Ολα αυτα οπως αναφερω και παραπανω ειναι ομορφα θετικα σεναρια και μακαρι να γινουν ετσι?Δεν ειμαι αντιθετος!
Αλλα το θεμα ειναι το εαν ειναι δυνατον ολα αυτα!
Γνωριζει κανεις εαν ειναι δυνατον να μπορεσει αυτη η καρτα να δεχτει 1030 ακομα και εαν την κανουμε ολοκληρη εγχειρηση?
Μπορει να δεχτει τις 38αρες μηπως?
Μπορει να υπαρξει καρτα που να δεχτει ΕΒ,Ε3?
Ρωταω εαν καποιος γνωριζει πραγματικα εαν εχει τετοιες δυνατοτητες η τιτα η ακομα και η γατα,τεχνικως εννοω!
Η ερωτηση απευθηνεται σε ατομα που εχουν καποιες παραπανω γνωσεις ,οπως ο snakie ας πουμε,που απ'οτι εχω διαβασει εδω ασχολειται λιγο παραπανω...
φιλικα παντα