kalimera stin patrida!!!!
kalimera stin patrida!!!!
Καλησπερα παιδια ......
kalhspera se oloys toys filoys ....are mana salonikh...kai mpyres tha piw kai oyiski kai oti nane reeeei
afta poy diavazw den einai nea einai ...keravnosssssss
![]()
kalispera se olus tus vorioeladites filus
kalimera se olous!
kalimera stin patrida!!!
καλημέρα στους φίλους στα βόρεια , καλήμερα polteris . σας έχει δροσίσει εκεί με τις λίγες βροχές , εμείς στην Κύπρο καήκαμε από τον καύσωνα .
kalo mesimeri se olus stin omorfi 8esaloniki k genikotera stin voria elada
Καλησπερα κι απο μενα.......