καλημέρα σε όλους τους φίλους έχουμε ανακαίνιση σήμερα , οι καφέδες και τα κουλουράκια από το κατάστημα
![]()
καλημέρα σε όλους τους φίλους έχουμε ανακαίνιση σήμερα , οι καφέδες και τα κουλουράκια από το κατάστημα
![]()
^^^Γιώργη να αρχίσουμε με αυτά και βλέπουμε
![]()
kalispera kai kales doulies sto neo magazi sou euxome !!!!!!!! mono me koulourakia tis giagias 8a tin vgalis ka8ari vre a8eofove....den pezese me tipota ...kai kati allo den vlepw kamia nea gkarsona sto magazi ......h 8a tin exeis gia ekplixi ??? kai pali sou euxome kales doulies kai me Ygeia ....aaaaa....ksexasa den 8a exoume tipota gia psisimo ????etsi 8a tin vgaloume ....axaxaxaxa
kalispera se olous tous filous
Καλημέρα στην Κύπρο.
Το ξενυχτήσατε χθές με τα 'καλορίζικα'
και σήμερα ούτε καφέ ....περαστικά σας !
καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή ^^^Γιώργη πράγματι ξενυχτήσαμε , έτοιμος ο καφές Attachment 172226
![]()
Xeretizo tin parea!
Kairo exi na ta poume as opsete to zesto kalokairi!!!
Ena apogevmatino kafedaki!
Καλησπέρα στους Κυπριους φίλους.!!!!!!!!!!!!!