-
29-09-2010, 08:34:40
#131
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
καλημερα στην Κυπρο!!!!καλημερα Chris !!!!!σημερα καφεδακι δεν εχουμε ???μαλον μας πηρε ο υπνος????δεν πειραζη ομως εχης την γκαρσονα που κανη ολες τις δουλειες!!!!!!!!
-
-
29-09-2010, 08:39:28
#132
Peace Love Unity
-
29-09-2010, 09:19:27
#133
VIP Member
-
29-09-2010, 09:44:08
#134
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
Καλημέρα και από εμένα στην Κύπρο.
-
29-09-2010, 18:00:12
#135
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
kalispera se olous tous filous
-
29-09-2010, 18:02:14
#136
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
kalispera stin Kipro kai se olous tous filous !!!!!!!!
-
29-09-2010, 20:11:39
#137
Banned
Re: Κυπριακό Καφενείο
καλησπέρα σε όλους τους φίλους , αργήσαμε σήμερα , ο φίλος ο κυριακος που γιορτάζει σήμερα ήθελε σούβλα . οπότε θα φάμε τσάμπα απόψε χαχαχα
Attachment 174556
Attachment 174555
-
30-09-2010, 08:45:59
#138
VIP Member
-
30-09-2010, 08:47:02
#139
Peace Love Unity
Re: Κυπριακό Καφενείο
Δε γιορτάζει κανένας σήμερα?.....χαχαχααχ
Καλημέρα στη Κύπρο
-
30-09-2010, 10:37:50
#140
Banned
Re: Κυπριακό Καφενείο
καλημέρα σε όλους τους φίλους , επειδή αύριο είναι αργία για εμάς στην Κύπρο τα ποτά κερασμένα από το καφενείο χαχαχα Attachment 174572
Attachment 174574Attachment 174573Attachment 174573Attachment 174573Attachment 174573
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules