Καλημέρα στη Κύπρο.
^^^ Chris. οι ελιές πρέπει να είναι σοκολατένιες όχι πραγματικές ?
δεν ξέρω αν φτιάχνονται μόνο εδώ .
αλλά κουζουλένουν όλα τα κοπέλια και όχι μόνο ..χαχαχα
Καλημέρα στη Κύπρο.
^^^ Chris. οι ελιές πρέπει να είναι σοκολατένιες όχι πραγματικές ?
δεν ξέρω αν φτιάχνονται μόνο εδώ .
αλλά κουζουλένουν όλα τα κοπέλια και όχι μόνο ..χαχαχα
^Κάτι ξέρεις απο ελιές εσύ.......χαχαχχαχαχα
Καλημέρα στη Κύπρο
καλημέρα σε όλους τους φίλους ^^^Στέφανε άμα δεν ξέρει ο Γιώργης από ελιές , δεν ξέρει κανείς . έτοιμοι οι καφέδες
καφες.jpegκαφες.jpegκαφες.jpegκαφες.jpeg
κουλουρακια.jpegκουλουρακια.jpegAttachment 176544Attachment 176544
αυτά τα μπλε σαν χαπάκια μου φαίνονται . λες να είναι ........
kalispera se olous.kafedaki tora kapoios.efxaristo.
kalispera stin Kupro !!!!!!eides theofile edw exoume kafentzh shmera!!!!!!! mas exh etoimous tous kafedes mas alla kai ta koulourakia!!!!pws na min pah mprosta autos o kafenes axaxaxaxa den kathgorw tous allous kafenedes alla simera einai pio organomenos !!!!!!gia tous pelates tou!!!!!!moro den vlepw simera na serviri ?????
^Γιάννη τους πελάτες τι να τους κάνω , υπάρχουν οι φίλοι .ανετος.gif
kalispera stin kypro mas kernas file mathikoloni xaxaxaxa
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^^^letitan αυτό ήταν για το πρωί , τώρα έχει σούβλα και ζιβανια
σουβλα.jpegζιβανια.jpegAttachment 176608