
Originally Posted by
HOBSAT
Καλό μεσημέρι στη Κύπρο.
Επειδή χθές την κοπάνησα...πιστεύω το κλέφτικο να τρώγεται και σήμερα..μην πάει χαμένο δηλαδή.!!!.
Και μια διόρθωση... το γνήσιο κλέφτικο ψήνεται σε μικρές εσοχές μέσα στη γή.
Το όνομα το πήρε από το ότι οι βοσκοί έκλεβαν τα ζωντανά !!! τα έβαζαν να ψήνονται(μέσα στη γή) και μπορεί ο ιδιοκτήτης τους να ήταν παρέα με τον βοσκό
και να μην έπαιρνε χαμπάρι.!!!
Βέβαια από νοστιμιά ...άλλο πράμα..από προσωπική εμπειρία το λέω ! αλλά όχι από κλεμμένο κρέας....χιχιχι