-
25-12-2010, 13:20:44
#871
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
kalimera kai xronia polla!!! se olous tous filous.
-
-
25-12-2010, 17:03:50
#872
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά σε σένα olous
-
26-12-2010, 06:23:17
#873
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
Καφεδάκια για την πρώτη πρωινή παρέα ,, και ζιβανία για το κρύο ,, και για να ξεχνάμε τα αρνητικά που μας συμβαίνουν... με χαμόγελο!!!!!!!!!!!!!Καλημέρα σας..
-
26-12-2010, 11:18:18
#874
VIP Member
-
26-12-2010, 14:05:54
#875
-
26-12-2010, 16:14:20
#876
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
Kalin esperan arxontes!!!!!!!!!!!!!
-
26-12-2010, 19:20:04
#877
Banned
Re: Κυπριακό Καφενείο
καλησπέρα σε όλους τους φίλους
βασιλικη.jpeg
χριστουγεννα.gif
-
27-12-2010, 08:48:05
#878
VIP Member
-
27-12-2010, 09:45:13
#879
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
Kalimera stin parea.. etoima ta kafedakia esto kai arga...
-
27-12-2010, 10:09:49
#880
VIP Member
Re: Κυπριακό Καφενείο
kalimera stin kypro, kali eydomada kai xronia pola
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules