Kalinixta paidia....Kleisame ton kafene apopse....
Aurio pali...
Kali sinexeia...
Kalinixta paidia....Kleisame ton kafene apopse....
Aurio pali...
Kali sinexeia...
Καλημέρα και καλή εβδομάδα στην Κύπρο.
Καλημέρα στη Κύπρο με μια τσαττιστά
Σαν το "καζάνιν" το παλιον που κάμναν την ζιβάναν
τζιαι πιννασειν οι πρωτινοί τζιαι ούλλα τα ξεχάνναν
ήταν τζαι νάκκον παερά τότες χωρίς τες σόπες
τζιαι πίνναν την να ζεσταθούν τζι αρκέφκασιν τες νότες
ισιεν τζιαι λλίους τυχερούς που βράζαν δίχως τούτιν
γιατί μες τα σεντόνια τους εμύριζεν "παρούτιν"!
Μα οι παραπάνω εν ηχαν τίποτε να 'πασκάσουν'
επίνναν την την γέρημιν, περκιμον τζιαι ξηάσουν.
Χαρκέστε εν σαν σήμερα π' όποτε σ' έρτει η βίδα
ξυλοπαούρα και σιονιά, σε βράζει η ρωσσιδα!
kalimera kai kali evdoma stin kypro
Kalimera kopelia kai kali ebdomada...
kalispera se olous tous filous
Mian zybana gia menan tzai mian gia to poy...no... me oulla ta axesoyar...
En pola kali toyth gkarsona... exei krifes xares..
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^^^ skorpios ουλα που να σε φέραν που την παφο , έβαλα ζιβανια να πιούμε αλλά την κορουα μεν την ζαοθωρης χαχαχαγελαστος2.gif
ζιβανια.jpegκοπελια.jpegζιβανιας.gif
kalispera stin Kupro kiai se olous tous filous .....kalispera chris,andronike ..se euxaristw gia to keramsa !!!!!!!
Καλημέρα στη Κύπρο.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.