kalimera stin kypro
kalimera stin kypro
καλησπέρα σε όλους τους φίλους και καλό Σ/Κ , τι έγινε letitan θα το ρίξουμε στις μπύρες χαχαχα εβίβα
τρωει-πινει.gif
μπυρα.jpg
ebiba file mou eine s/k na ta pioume xaxaxaxa olli mazei
Καλημέρα στη Κύπρο με ένα ''μοδάτο''........χαχαχχαχαα
Άδε την τούτην τιτσιρκόν τζιαι κόμμαν τα μαλλιά της!
δκιάολε μαύρε εν ζωή;
ποιος γέρος, παίδκιος να την δη
τζιαι να του μείνη νους καλός σαν ρέσσει που κοντά της!
Ίλλε τζιείνοι παρπέρηδες ήντα ζωήν περνούσιν
κοντά τους πού ξιουρίζουνται
αλλόπως σικκιρτίζουνται,
λαώννουνται, στραώνουνται ώστι να ποσπαστούσιν.
Για τζιείνον πιόν ποδά τζιαι δα, κανένας εν αγιάζει
φήννουσιν πλάσμαν με σειράν;
τούτες οι άχαρες τώρα;
τζιαι ογδοντάρης να τες δη το γαίμαν του χογλάζει.
Αν δεν αλλάξουν νούμερον τζι αν δεν καλοστρατήσουν
τζι αν πά μακρά τούν το κακόν
κατύσιη μας, ούλλους μας πιόν:
μιάλους μιτσιούς στην κόλασιν εν να μας κουβαλίσουν.
Καλημέρα στη Κύπρο.
^^^ Chris & Letitan στην υγειά σας.
Την ξανθιά το μεσημέρι και τη μαύρη το βράδυ.(μπύρες ..φυσικά) πονηροί...έ πονηροί...χαχαχα
Από 'ταν στάθηκε ντουνιάς είναι τσι Κρήτης μοίρα
με το τουφέκι συντροφιά να ζει και με τη λύρα
Ξάνοιξε τα εισερχόμενα, δες τα μηνύματά μου
στα διαγραμμένα σου θα βρείς όλα τα όνειρά μου!
tin kalispera mou stin Kupro kai se olous tous filous ...kalispera chris..andronike !!!!!!
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^Γιάννη καλησπέρα , ο Ανδρόνικος που είναι , στην Πάφο χαχαχα
τρωει-πινει.gifτρωει-πινει.gifτρωει-πινει.gif
ζιβανια.jpeg
kalimera kai kali evdomada stin kypro