γινεται και με το τηλ/ριο. gemini imatze.ειμαστε σενα καναλι πχ raisport1----> παταμε το κατω βελακι---> φωτιζουμε το καναλι οποιο θελουμε---> παμε το μενου--> μετονομασια. (εχει και αλλες επιλογες).και με το dreambox edit που εγραψαν τα παιδια παλι γινεται.









