Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 101 FirstFirst ... 38111213141518233863 ... LastLast
Results 121 to 130 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #121
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    stefane den mou eipes to 500ri 'HD kalo ??
    tin maimou enoo
    Καρά μαιμού Γιώργη......αλλά αυτή η κουβέντα είναι για τις γενικές συζητήσεις, ή τα ανέκδοτα........χαχχαχαχαχαχα

  2. Advertise Here
  3. #122
    Junior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια καλησπερα,εχω εναν dreambox 500 και θελω να προσθεσω το extra 3 στα καναλια μου πως γινεται αυτη η διαδικασια βρε παιδια? ξερει κανεις να με βοηθησει??? ευχαριστω παρα πολυ... :D

  4. #123
    Senior Member
    Join Date
    25-11-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Peiratis View Post
    Παιδια καλησπερα,εχω εναν dreambox 500 και θελω να προσθεσω το extra 3 στα καναλια μου πως γινεται αυτη η διαδικασια βρε παιδια? ξερει κανεις να με βοηθησει??? ευχαριστω παρα πολυ... :D
    gia pes mas ti akrivos 8eleis kai poio image eheis?

  5. #124
    Senior Member satpit's Avatar
    Join Date
    26-01-2010
    Location
    ΑΡΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕ
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Επεσε στα χερια μου ενας κλωνος 500 S.Εχει gemini μεσα απο οτι ειδα 4.0.0.Ποιο μου πρωτεινεται να περασω μεσα για να ειναι πιο σταθερο γιατι απο οτι ειδα εχουν βγει και νεα gemini απο αυτο που εχει τωρα η να περασω καποιο αλλο εκτος του gemini και ποιο???Ευχαριστω.

  6. #125
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γιατι ναλλαξεις λογισμικο? εχεις καποιο προβλημα? καλο ειναι και αυτο που φοραει, εγω σεναν μικρο εχω το 3.60. 2-3 χρονια σκυλι το ατοιμο δουλεια μερα/νυχτα.

  7. #126
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satpit View Post
    Επεσε στα χερια μου ενας κλωνος 500 S.Εχει gemini μεσα απο οτι ειδα 4.0.0.Ποιο μου πρωτεινεται να περασω μεσα για να ειναι πιο σταθερο γιατι απο οτι ειδα εχουν βγει και νεα gemini απο αυτο που εχει τωρα η να περασω καποιο αλλο εκτος του gemini και ποιο???Ευχαριστω.
    Βασικά εγώ άλλαξα σε nabilo v08, και είδα ότι είναι πολύ σταθερό, και απ' ότι έχω διαβάσει εδώ μέσα, σχρδόν όλοι το ίδιο λένε. Έβαλα και gemini 4.60, αλλά προκοπή δεν είδα. Πριν είχα κι εγώ αυτό που λέει ο φίλος, το 3,60 και πραγματικά ήταν κι εκείνο πολύ σταθερό. Είναι και πως θα κάτσει πάνω. Αλλά προσωπική μου άποψη, είναι nabilo.

  8. #127
    Member
    Join Date
    24-07-2009
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox



    kalimera se olous
    eixa zitisei voithia sxetika me tin antikatastasi tou tuner klonou dm800hd me oritzinal. telika diapistosa oti to oritzinal tuner den exei ekeino to mauro piknoti pou grafei 271. ean valo ton piknoti tou tuner tou klonou ston oritzinal tha doulepsi?

  9. #128
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimas1 View Post
    Καλησπέρα παιδιά.Επαναφέρω ένα θέμα που με απασχολεί αλλά σαφής απάντηση δεν έχω πάρει.
    ο εσωτερικός σκληρός από τον dreabmox 800 κάνει θόρυβο(μου έχει σπάσει τα νεύρα)δουλεύει συνεχως.θελω να τον κάνω να παψει
    να δουλεύει παρά μόνο όταν γραφει.Μου είπατε ότι υπάρχει αυτήν η δυνατότητα να το κάνω αλλά κάνεις δεν μου ειπες πως ,έστω και αν ρώτησα
    επανηλημένος θέλω να μου πείτε τα βήματα που πρέπει να κάνω ώστε να απενεργοποιηθεί όταν δεν γράφει το image που έχω είναι το gemini 510.
    όποιος γνωρίζει ας μου περιγράψει την διαδικασία βήμα-βήμα.
    Ευχαριστώ για άλλη μια φορά.
    Από αυτά που θυμάμαι..

    - Καλείς το Blue Panel με το μπλε κουμπί
    - Διαλέγεις Device Manager
    - Από εκεί διαλέγεις τον σκληρό σου και πατάς το μπλε κουμπί "settings"
    - Σε αυτή την μάσκα μπορείς να αλλάξεις τον χρόνο "standby"
    Συνιστώ 10-20 δευτερόλεπτα

    ** Δεν είμαι όμως σίγουρος αν το gemini που έχεις υποστηρίζει "hard disk standby"
    Εάν πραγματικά δεν το υποστηρίζει, γράψε πάλι και θα βρούμε λύση

  10. #129
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satpit View Post
    Επεσε στα χερια μου ενας κλωνος 500 S.Εχει gemini μεσα απο οτι ειδα 4.0.0.Ποιο μου πρωτεινεται να περασω μεσα για να ειναι πιο σταθερο γιατι απο οτι ειδα εχουν βγει και νεα gemini απο αυτο που εχει τωρα η να περασω καποιο αλλο εκτος του gemini και ποιο???Ευχαριστω.
    Κάτι είχε γράψει ο "χανιαρας" για Nabilo και είχε βάλει και download link.
    Πρέπει να είναι λίγες σελίδες πίσω.
    Αν δεν το βρείς, στείλε του ένα pm. Είναι κορυφή στους κλώνους!

    ..πάντως συμφωνώ με τον @cris
    Άλλαξε image μονο σε περίπτωση που έχεις προβλήματα

  11. #130
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    paidia kalispera energopoihsa mia zeta card me 990 dekti
    den tin exo balei sto dekti akomi thelo na paixei me dream ti grammes thelei kai me poio cam?
    prospatho na bro akri kai distixos mai boitheia....
    euxaristo...


    <<<sory gia to lathos tou offtopic parakalo na metaferthei sto sto meros kai pali sory>>>>

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •