Διάβασε εδώ.......τα ίδια ισχύουν και για τη ζέτα
Διάβασε εδώ.......τα ίδια ισχύουν και για τη ζέτα
Καλημερα σε ολους.
Παιδια εχω ενα dreambox 500hd,μετα απο ατελες φορτωμα,προσπαθησα, να επαναφερω τις εργοστασιακες παραμετρους, ο DM ανοιξε κανονικα αναψε το πρασινο λαμπακι,εβγαλε την εικονα του στην οθονη,μετα αρχισε να αναβοσβινει το κοκκινο λαμπακι της ανομονης,και ηοθονη δειχνη μια την εικονατου,και μια εναν πρασινο φοντο ,με τα δυο γραναζια να περιστρεφονται στη επανω αριστερη γωνια,αυτο γινεται εναλαξ,διαρκως επι μιαμιση ωρα.(ζητω συγνωμην για την κακη περιγραφη).
οποιος εχει την καλοσυνη, ας βοηθησει.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
θα φορτωσεις το λογισμικο απο την αρχη με το dreamup (καλωδιο mini usb) και θα στρωσει
Καλησπέρα σας παιδιά.
Έχω το εξής παράξενο πρόβλημα.Με dm 500 και με άλλης μάρκας δέκτη κατεβάζω κανονικά την καινούρια συχνότητα του ΟΤΕ από Hellassat(11054V).Δεν κατεβαίνει όμως από 2 άλλους dm 600pvr.Μιλάμε για το ίδιο καλώδιο και μου φαίνεται παράλογο.Είμαι σίγουρος ότι έχει να κάνει με τους dm600.Μπορεί κανείς να αναφέρει κάποια ιδέα;Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.
ενημερωσε το satellite.xml και μετα κανε σκαναρισμα.
Kalispera paidia,
edw kai 2 meres exw sta xeria mou enan DB 500HD kai einai super ! auto pou h8ela na rwthsw einai an ginete na kaneis egrafh se disko pou exeis sto diktio kai oxi na valeis panw ston DB. sto diktio exw enan NAS me 1 TB xoritikothta. sto menou pou epsa3a sou dinei thn dinatothta sto /hdd/movie auto mporw na to alla3w kai na valw IP/folder???
Ακόμα και χειροκίνητα να βάλω τη συχνότητα δεν έχει σήμα και στους δύο dm 600.Ο ένας έxει Pli και ο άλλος Gemini.Τί άλλο μπορεί να φταίει;
εχω εναν dm800 κλωνο εδω και περιπου ενα χρονο επαιζε τζαμι προχθες κανοντας ζαπινγκ βαζω ενα hi-def καναλι και αμεσως κανει reboot ο δεκτης.
Μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι μονο οταν ο δεκτης παει να συντονιστει ή να σκαναρει καναλι dvb-s2 τρωει αυτην την φρικη!!!Τα dvbs hd καναλια τα παιζει κανονικα!!!τι μπορει να φταιει βρε παιδια;;;